25 شهريور 1396 - 11:45

واگذاری ۱۰۶۵ میلیارد ریال سهم و اموال دولتی

بیش از ۱۰۶۵ میلیارد ریال سهم و اموال دولتی در هفته پایانی آخرین ماه تابستان امسال روی میز فروش می‌رود.
کد خبر : ۷۴۹۱۸
خصوصی سازی

به گزارش ایبِنا؛ ۱۰۶۵ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال سهم و اموال دولتی در آخرین هفته آخرین ماه تابستان امسال توسط سازمان خصوصی سازی روی میز فروش می‌رود.


بر اساس این گزارش، از این میان واگذاری بلوک ۹۵ درصدی سهام شرکت سرمایه‌گذاری گسترش و توسعه صنعت به ارزش کل پایه ۱۰۵۵ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال به صورت ۳۰ درصد نقد و بقیه اقساط شش ماهه در مدت ۴ سال در روز ۲۷ شهریور از طریق مزایده انجام می‌شود.


این بلوک ۸۰ میلیون و ۷۵۰ هزار سهم شرکت سرمایه‌گذاری گسترش و توسعه صنعت را شامل می شود که ۱۳ هزار و ۶۸ ریال برای هر سهم قیمت گذاری شده است.


همچنین مبلغ سپرده شرکت در مزایده این شرکت ۳۱ میلیارد و ۶۵۷ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال تعیین شده است که خریدار باید ۳۰ درصد مبلغ پیشنهادی خود را در مدت ۲۰ روز کاری به حساب دولت واریز کند.


این گزارش می‌افزاید: تعداد ۷۷ تخته فرش نیز به ارزش کل پایه ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به صورت کاملا نقد در این روز روی میز فروش می‌رود.


مبلغ سپرده شرکت در مزایده این تعداد فرش هم ۳۲۱ میلیون ریال تعیین شده است که خریدار باید کل مبلغ پیشنهادی خود را در مدت ۲۰ روز کاری به حساب دولت واریز کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر