09 مرداد 1398 - 16:50
مدیرعامل بانک کشاورزی:

تعیین تکلیف پرداخت تسهیلات بالای 80 میلیارد ریال درکمتر از 15 روز

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: تعیین تکلیف پرداخت تسهیلات بالای ۸۰ میلیارد ریال در بانک کشاورزی به ۱۵ روز رسید.
کد خبر : ۱۰۲۶۴۴
خدارحمی

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی  به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ خدارحمی در جلسه با استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برای پرداخت تسهیلات به طرح های کشاورزی باید با دید مثبت عمل کرد گفت: پرداخت تسهیلات تا سقف ۸۰ میلیارد ریال در اصفهان بررسی شده و اگر از ۸۰ میلیارد ریال گذشت تا ۱۵ روز در تهران تعیین تکلیف می شود .


خدا رحمی افزود: در بسیاری از مواقع سند ملک به نام بانک ثبت می شود اما زمین در اختیار سرمایه گذار است زیرا با تکمیل خطوط تولید و پیدا کردن بازار ها این واحد تولیدی دوباره رونق می گیرد .


وی با بیان اینکه گاهی ارزش ملک پایین تر از حد معمول است گفت: باید با تجدید نظر در ارزیابی ملک تسهیلات گیرنده انجام شده تا قیمت روز ، ملاک ارزیابی بانک ، برای وثیقه های تسهیلات گیرنده باشد.


خدارحمی  با بیان اینکه در اجرای طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری که از سال گذشته آغاز شده و امسال هم ادامه دارد تجارب خوبی داشتیم،اضافه کرد: تعداد زیادی طرح در سراسر کشور  از جمله استان اصفهان اجرا شده است و در این زمینه با کشاورزان همراهی خوبی داشتیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر