29 مهر 1398 - 12:02

ابلاغ دادستانی شفاف سازی مالی شرکت‌های ارزش افزوده متوقف شد

معاونت فصای مجازی دادستانی کل کشور در جدیدترین ابلاغیه اعلام کرده است که این موضوع به دلیل ملاحظات امنیتی باید متوقف شود.
کد خبر : ۱۰۷۵۱۲

عباسی ارند در پاسخ به سوال خبرنگار ایبِنا درباره وضعیت سرویس‌های ارزش افزوده گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کردند که باید اطلاعات مالی شرکت‌ها  در طول سه سال اخیر مشخص شود و به مشترکانی که عضو سرویس‌های ارزش افزوده بودند اعلام شود اما معاونت فصای مجازی دادستانی کل کشور در جدیدترین ابلاغیه اعلام کرده است که این موضوع به دلیل ملاحظات امنیتی باید متوقف شود.
من فکر میکنم که شرکت‌هایی که از مسیر درست خدمات می‌دهند نباید متضرر شوند اما در مجموع تابع سیاست‌های وزارت ارتباطات هستیم و باید سرویس‌هایی که تابع قوانین نیستند و خدمات غیر کاربردی ارایه می‌دهند از این بازار حذف شوند.
شنیده‌ام که وزیر ارتباطات نامه‌ای به سران قوا در خصوص سرویس‌های ارزش افزوده و ساماندهی این بازار ارسال کرده است.


وی در پاسخ این سوال که  وضعیت بازپرداخت سود گروه ام تی ان به عنوان سرمایه گذار خارجی در شرایط تحریمی گفت: با توجه به شرایط تحریم و عدم وجود راهکاری برای بازپرداخت و بازگشت سود ام تی ان قرار شده تا سود ام تی ان در قالب وام  در ایرانسل بماند که این وام نرخ سود ۱۲ درصدی دارد و قرار داد با ام تی ان نهایی شده اما منتظر تایید سازمان حمایت از سرمایه گذاری خارجی هستیم که در صورت تایید این مسیله تایید خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر