22 دی 1398 - 14:14

گسترش فعالیت‌های واحد نگهداری و تعمیرات ایران کیش

واحد مستقل نگهداری و تعمیرات sbu شرکت کارت اعتباری ایران کیش با ماموریت ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری پایانه های فروش در حال گسترش فعالیت های خود در عرصه های گوناگون است.
کد خبر : ۱۱۰۵۵۴
ایران کیش

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، واحد نگهداری و تعمیرات در حال حاضر، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع  مدل پایانه فروش،  طراحی و تولید انواع کابل دانلود پایانه های فروش، طراحی و تولید انواع مبدل ها از قبیل(PSTN و PINPAD و...)، طراحی و تولید انواع تستر (باطری، آداپتور، کابل و ...)، طراحی و تولید آداپتور را بر عهده دارد.


این در حالی است که شرکت ملی پخش فراورده های نفتی عملیات سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزار و نرم افزار های مرتبط با تجهیزات پایانه های سامانه های هوشمند سوخت را امسال بر عهده این واحد گذاشته است ایران کیش هم اکنون، مسئولیت تعمیرات و نگهداری پایانه های سامانه ی هوشمند سوخت را برعهده گرفته و انحصار بیش از ده ساله ی سایر شرکت‌ها را در این خصوص از بین ببرده است.


همچنین  واحد SBU تعمیر و نگهداری آماده همکاری با تمامی شرکت‌های عرضه کننده خدمات پرداخت الکترونیک است. گفتنی است واحد تعمیر و نگهداری ایران کیش از سال ۱۳۸۶ تاسیس شده است و هم اکنون بزرگترین قراردادهایی که در حوزه­‌ی تعمیرات ونگهداری رخ داده است را هدایت می کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر