20 فروردين 1399 - 14:41

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن به مناسبت میلاد مسعود امام زمان(عج)

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پیامی میلاد خجسته منجی عالم بشریت را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۱۳۰۹۶
حسین مهری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن در پیام حسین مهری آمده است : فرا رسیدن ولادت سراسر نور حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را صمیمانه خدمت ملت بزرگ ایران به ویژه همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


امروزه شرایط جهان به گونه ای است که توجه به معنویت، میراث پیامبران عظیم الشان، و آموزه های متعالی ادیان آسمانی، به عنوان نیاز غیر قابل انکار انسان معاصر خودنمایی می کند.


مفهوم انتظار به مثابه چراغی است که در دل این میراث گرانقدر می درخشد و نور امید به آینده روشن را در دل همه مسلمین، مستضعفان و ستمدیدگان روشن می نماید.


دست به دعا می داریم تا مشیت الهی، بر تعجیل در زدودن پرده‌های غیبت و ظهور آن خورشید عالم‌تاب حکم نماید که همانا این طلوع، موجب غروب سلطه زر و زور و تزویر و آغاز تحقق وعده های حق؛ عدالت، آگاهی، آزادی و صلح در جهان خواهد بود.


مدیر عامل بانک صنعت و معدن با یادآوری اهمیت ماه شعبان و تبریک اعیاد فرخنده این ماه به ویژه میلاد حضرت مهدی موعود (عج) ابراز امیدواری نمود که با بهره گیری از معنویات این ماه عزیز، با آمادگی بیشتر به سوی ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خداوند متعال قدم برداریم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر