به گزارش ایبِنا، شرکت ارتباط فردا که به منظور افزایش بهرهوری و استفاده حداکثری از پتانسیلهای موجود در بازار، از سال گذشته تصمیم به افزایش سرانه تراکنشی پایانههای فروش خود گرفته بود، موفق شد ضمن دستیابی به رشد چشمگیر همزمان تعداد و مبلغ تراکنش، افزایش ۵۰ هزار پایانه ظرف مدت ۴ ماه را نیز تجربه کند.
در این راستا، کاهش پایانههای کمتراکنش، هدفمند کردن بازاریابی و کیفیسازی ناوگان، سبقت از ۴ شرکت PSP و کاهش هزینههای عملیاتی از دیگر دستاوردهایی است که در این عرصه به ثمر رسیده است. در ادامه، طرح گسترش شبکه پایانه فروش به قوت خود باقی و برنامهریزیهای متعددی با هدف افزایش تعداد و مبلغ تراکنشها در دستور کار تیم پایانه فروش قرار دارد.