12 مرداد 1399 - 15:27

۱۴۰۰خاتمه بانکداری سنتی؛در مسیر بانکداری دیجیتال گام بر می­ داریم

مدیرعامل بانک قرض­ الحسنه رسالت از خاتمه بانکداری سنتی در ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر : ۱۱۶۷۱۱
1400خاتمه بانکداری سنتی؛ در مسیر بانکداری دیجیتال گام بر می­ داری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین ­زاده با اشاره به اجرای بانکداری اجتماعی در بانک قرض ­الحسنه رسالت گفت: در چند سال اخیر این بانک اقدام به طراحی محصولی متناسب با مشتریان خود کرد و آن را "بانکداری اجتماعی" و یا "ارائه خدمات به مشتریان جمعی یا گروه­ های مشتریان" نامید.


وی افزود: در واقع بانکداری اجتماعی سازوکار نوآورانه­ی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان جمعی در قالب کانون­ های کاروزندگی (کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک و روستاها)، همیاری اجتماعی (خانوادگی، محله­ ای، مساجد و دانشجویی)، سازمانی (سازمان­ ها، ادارات و شرکت ها) وصنفی (اصناف، بازاری­ها) است.


حسین ­زاده با بیان اینکه در حال حاضر تمام خدمات این بانک در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری به مشتریان قابل ارائه است؛ افزود: سال ۱۴۰۰خاتمه بانکداری سنتی در بانک قرض­الحسنه رسالت است و در مسیر بانکداری دیجیتال به معنای آرمانی آن گام برمی ­داریم.


وی با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۰بانک قرض­ الحسنه رسالت هیچ شعبه­ای نخواهد داشت؛ اظهارداشت: در سال ۹۳این بانک با حدود ۳۰۰شعبه فعالیت داشته که امروز  به ۶۰ شعبه رسیده و در حال حاضر از این تعداد ۳۰ شعبه به عنوان ایستگاه مشاوره  فعالیت می ­کنند.


حسین ­زاده  قرض ­الحسنه؛ خرد و اجتماعی همچنین شرعی؛ آسان و ارزان بودن خدمات را از مهمترین اهداف بانک قرض­ الحسنه رسالت برشمرد و افزود: ما به عنوان نخستین و تنها بانک خصوصی قرض­ الحسنه کشور احساس مسئولیت خاصی داریم تا ضریب پوشش قرض­ الحسنه برای کل جامعه افرایش یابد.


مدیرعامل بانک قرض ­الحسنه رسالت با تاکید برمحاسن بانکداری غیرحضوری اظهارداشت: مزایای بهره گیری از اینگونه خدمات یک بازی برد- برد برای هر دو رکن اصلی یعنی بانک در یکسو و مشتریان در سوی دیگر است.


وی به پیشخوان مجازی رسالت اشاره کرد و گفت: این سامانه مجازی برای سهولت دسترسی و دریافت خدمات برای مشتریان بانک قرض­ الحسنه رسالت تعریف شده است. به گونه ­ای که مشتریان با ورود به سایت بانک و پیشخوان مجازی رسالت می ­توانند خدمات بانکی خود را بدون نیاز به شعبه دریافت کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر