17 مهر 1399 - 09:04

برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط در بخش مسکن

نایب رییس انجمن انبوه سازان بیان داشت: برنامه‌های طرح ریزی شده درباره مسکن در دو سال آینده اثرگذاری خود را نشان خواهد داد.
کد خبر : ۱۱۸۶۳۴
مسکن

به گزارش ایبِنا، ایرج رهبر در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: قسمت عمده تولید مسکن در دست بخش خصوصی است و برای رفع مشکلات بخش مسکن، باید موانع تولید رفع شود. وی با تاکید بر تغییر در سیاست‌های راهبردی بخش مسکن گفت: بخش مسکن باید برای بخش خصوصی جذاب شود.


رهبر با بیان اینکه بیش از یکسال است که روند افزایشی مسکن غیر قابل کنترل شده است، گفت: فقط بخش مسکن نیست، بلکه بخش‌های دیگر هم دچار افزایش قیمت شده است. وی با بیان اینکه وضعیت امروز نتیجه ۵ سال گذشته است، گفت: افزایش امروز قیمت مسکن نتیجه تولید کم در چند سال گذشته است.


نایب رییس انجمن انبوه سازان گفت: طرح‌های ارائه شده برای مسکن قابل قبول است و در این میان مجلس هم طرح‌های موثری برای مسکن دارد. وی افزود: برنامه‌های طرح ریزی شده درباره مسکن در دو سال آینده اثرگذاری خود را نشان خواهد داد.


وی با بیان اینکه سیاست اجرایی در بخش مسکن باید عوض شود، گفت: موانع سر راه بخش خصوصی را باید برطرف کنیم تا مثل گذشته بخش مسکن برای بخش خصوصی جذاب باشد.

برچسب ها: مسکن رهبر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها