تاثیر رقابت تنگاتنگ بر نرخ در حال افزایش خزانه‌داری آمریکا

افزایش نرخ خزانه داری از معاملات آشفته حاصل از رقابت نزدیک انتخابات تاثیر می گیرد.
کد خبر : ۱۱۹۳۳۷
خزانه داری امریکا

به گزارش ایبِنا به نقل از بلومبرگ، خزانه داری در معاملات ناپایدار افزایش یافت، زیرا نتایج اولیه انتخابات ایالات متحده نشان می دهد که رقابت ریاست جمهوری ممکن است در سطح ملی نزدیک باشد و انتظارات برای نتیجه سریع و قاطع را ناکام بگذارد.


بازده ۱۰ ساله که در معاملات اولیه آسیا به بالاترین سطح تقریباً پنج ماهه یعنی ۰.۹۴ درصد رسیده بود، به ۰.۸۳ درصد سقوط کرد. در همین حال، نرخ ۳۰ ساله پس از صعود به ۱.۷۵ درصد به ۱.۶۳ درصد کاهش یافت که به طور خلاصه شکاف خود را در سررسید ۵ ساله به بالاترین حد از سال ۲۰۱۶ رساند.


دلار رشد کرد.


تجمع خزانه داری با افزایش نتایج ایالت به ایالت سرعت بیشتری گرفت و این انتظارات برای پیروزی گسترده دموکرات ها را کاهش می دهد که می تواند زمینه را برای محرک مالی با بودجه فراهم کند. بازار در برابر برگشت آسیب پذیربود.


به نظر می رسد نتیجه نهایی و شفاف زمان بر است - این به معنای عدم اطمینان و در نتیجه استراتژی های ریسک پذیر است. نرخ خزانه داری ۱۰ ساله، معیار وام های جهانی، از ماه آگوست به دلیل انتظارات گسترده برای دموکرات ها در حال افزایش است.


اما علائم یک رقابت تنگاتنگ در ایالاتی مانند فلوریدا، جایی که رئیس جمهور دونالد ترامپ با اختلاف کمی پیش افتاد، باعث شد برخی از تجار اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. بازده ۱۰ ساله که در آستانه آزمایش بالاترین سطح از اواسط سال در اوایل معاملات آسیا بود، با پیشرفت شمارش آرا به زیر میانگین ۲۰۰ روز خود رسید.


یک استراتژیست گفت: بازده خزانه داری افزایش یافت، زیرا نتایج اولیه، سیگنال های رو به رشد دموکرات ها را نشان می داد، اما به دلیل اینکه نتایج فلوریدا بسیار نزدیک است، سریعاً تغییر یافت. تمام شب و شاید تمام هفته به عقب و جلو خواهد رفت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر