بزرگترین پیشرفت اطمینان تجاری انگلیس طی ۴ سال

روحیه کسب و کار انگلیس در طول بیش از ۴ سال جهش یافت.
کد خبر : ۱۲۰۶۲۰
انگلیس

به گزارش ایبِنا به نقل از رویترز، روز دوشنبه نظرسنجی بانک لویدز نشان داد: در این ماه اطمینان تجاری انگلیس بزرگ‌ترین پیشرفت ماهانه خود را در بیش از چهار سال ثبت کرده است، که نشان دهنده خوش بینی از این است که واکسن های COVID-19 منجر به بهبود اقتصادی در سال ۲۰۲۱ می شود.


بانک لویدز گفت که فشار تجاری ماهانه آن در ماه دسامبر با ۱۷ درصد افزایش به ۴- درصد رسید، بالاترین میزان خود از ماه مارس، قبل از آنکه ویروس کرونا به اقتصاد انگلیس ضربه بزند.


یک اقتصاددان لویدزگفت: اخبار پیشرفت واکسن، آمار اطمینان این ماه را تقویت کرده است، بیش از این که عدم اطمینان ها در مورد روابط تجاری جدید انگلیس با اتحادیه اروپا را جبران کند.


مطابق نظرسنجی هفته گذشته از محققان بازار، پیشرفت احساسات تجاری منعکس کننده سودهای مشابهی در میان خانوارهایی است که اطمینان آنها در این ماه با بیشترین اختلاف در هشت سال گذشته افزایش یافته است.


پس زمینه اقتصادی فوری ضعیف است. طبق گزارش این بانک انگلیس، اقتصاد انگلیس در حال کاهش ۱۱ درصدی در سال جاری است که این بیشترین میزان از سال ۱۷۰۹ است، در حالی که به نظر می‌رسد رشد در اوایل سال ۲۰۲۱ با محدودیت های پیوسته COVID-19 منع شود.


بانک لویدز گفت که ۳۲ درصد از شرکت هایی که از آنها تحقیق کرده اند انتظار دارند سال آینده کارمندان خود را کاهش دهند و ۲۲ درصد نیز برای افزایش تعداد، برنامه ریزی کرده اند. مشاغل بزرگتر تمایل به نشاط بیشتری دارند و همچنین به احتمال زیاد قصد دارند به مسدود کردن پرداخت پایان دهند.


این نظرسنجی بر اساس نظرسنجی از ۱۲۰۰ شرکت انجام شده بین ۲۵ نوامبر تا  ۱۰ دسامبر است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر