کمک هزینه ۴.۶ میلیارد پوندی انگلیس در تعطیلات مجدد Covid-۱۹

انگلیس ۴.۶ میلیارد پوند برای کمک به بقای مشاغل دشوار در تعطیلات مجدد Covid-۱۹ فراهم می‌کند.
کد خبر : ۱۲۱۰۸۱
انگلیس

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، وزارت دارایی انگلستان از بسته حمایتی جدید خود به ارزش ۴.۶ میلیارد پوند (۶.۲ میلیارد دلار) برای حمایت از شرکت هایی که متضرر از تعطیلات مجدد Covid-۱۹ هستند و احتمال ضررشان تا مارس ادامه دارد، خبر داد.


به گفته ریشی سوناک، وزیر دارایی این کشور، شرکت های خرده فروش، مهمان نواز و با برنامه های مربوط به اوقات فراغت برای جلوگیری از ورشکستگی در ماه های اول سال ۲۰۲۱، کمک های مالی جدیدی به ارزش حداکثر ۹۰۰۰ پوند دریافت می کنند.


سوناک گفت: این حمایت به مشاغل کمک خواهد کرد تا ماه های آینده را پشت سر بگذارند و به طور اساسی به حفظ مشاغل کمک می کند، بنابراین کارگران می توانند برای بازگشت دوباره آماده شوند.


این اقدام علاوه بر کمک هزینه های موجود ۳۰۰۰ پوند در ماه برای بستن درب های مشاغلی است که به دلیل محدودیت های ویروس کرونا توسط مقامات اعمال شده است. هدف از پرداخت های جدید حمایت از ۶۰۰ هزار شرکت در سراسر انگلیس است.


همچنین وزارت دارایی مبلغ ۵۹۴ میلیون پوند پول نقدی اختیاری دیگر در اختیار مشاغل در سایر بخش های تحت تاثیر تعطیلات ویروس کرونا قرار داد. پیش از این، فدراسیون کسب و کار کوچک گفته بود که سطح کمک های مالی به ترتیب بزرگی از حد مجاز خارج می شود و خواستار این شد که تخفیف نرخ تجارت باید تا پایان سال مالیاتی در آوریل، طولانی شود.


در حال حاضر، برنامه حمایت دولتی اصلی که پرداخت حدود ۸۰ درصد از حقوق کارگران را فراهم می کند، قرار است در پایان ماه آوریل بسته شود و همچنین به خود اشتغالی کمک کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها