22 بهمن 1399 - 12:27

کارگزاران ارز به بازار متشکل بپیوندند

مدیرعامل شرکت بازار متشکل ارز ایران گفت: تعداد کارگزاران در بازار متشکل ارزی رو به افزایش است و امیدواریم تا پایان سال بعد تمام بازیگران بازار ارز که از بانک مرکزی مجوز دارند عضو بازار متشکل شوند.
کد خبر : ۱۲۱۹۹۰
میرزایی

امیر عباس میرزایی در گفت و گو با ایبِنا تصریح کرد: بر اساس دستور بانک مرکزی دو ماهی است که نرخ ها به صورت رسمی منتشر می شود و استقبال بسیار خوبی هم از آن شده شده است. 


مدیرعامل شرکت بازار متشکل ارز ایران با اشاره ساعات کار بازار متشکل ارز گفت: بازار هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۵:۳۰ و روزهای پنج شنبه نیز از ۱۰ تا ۱۲:۳۰ باز است و معاملات انجام می گیرد که همان روز هم تسویه خواهد شد.


وی ادامه داد: کانال تلگرامی ما هر نیم ساعت یکبار نرخ را منتشر می‌کند و خواهشمندیم که از این کانال به آدرس iceiran بازدید داشته باشید و به آن بپیوندید. این کانال دارای تعداد اعضای بالایی است و استقبال بسیاری خوبی نیز از سوی مردم عزیز صورت گرفته است. 


مدیرعامل شرکت بازار متشکل ارز ایران تاکید کرد: تعداد کارگزاران در بازار متشکل ارزی رو به افزایش است و امیدواریم تا پایان سال بعد تمام بازیگران بازار ارز که از بانک مرکزی مجوز دارند عضو بازار متشکل شوند و در این بازار بسیار شفاف، چابک وکارا بتوانند معاملات خود را انجام دهند. 


به گفته میرزایی، برای این بازار طرح های دیگری به جز عرضه اسکناس داریم که با صلاحدید بانک مرکزی به مرور اضافه خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر