01 شهريور 1400 - 12:30

اعلام جزئیات «اینماد بدون ستاره» برای کسب‌ و کارهای خرد

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در اطلاعیه‌ای، ضمن راه اندازی فرآیند «اینماد بدون ستاره» برای کسب و کارهای خرد و نوپا، جزئیات آن را نیز اعلام کرد.
کد خبر : ۱۲۶۳۳۵
ای نماد

به گزارش ایبِنا، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد: پیرو درخواست‌های مکرر بخش خصوصی برای در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای کسب‌ و کارهای مجازی خرد و نوپا و با توجه به تدابیر مشترک جهت اجرای بهینه الزام اینماد برای پرداختیارها، ضمن اعلام راه‌ اندازی فرآیند اینماد بدون ستاره برای کسب‌ و کارهای مذکور در قالب مدل جعبه شنی (سندباکس)، جزئیات آن به شرح زیر اطلاع‌ رسانی می‌شود:


۱- به منظور تسهیل حداکثری برای کسب‌ و کارهای خرد متقاضی اینماد، فرآیند ساده‌ شده نماد اعتماد الکترونیکی در قالب «اینماد بدون ستاره» صرفاً با احراز هویت و دامنه، طراحی و پیاده‌ سازی شده است.


۲- منظور از کسب‌ و کار خرد، کسب‌ و کاری است که تعداد تراکنش‌ های آن در ماه کمتر از ۵۰ عدد و مجموع مبلغ تراکنش‌ های آن در ماه کمتر از ۵۰ میلیون تومان باشد.


۳- در صورتی که تعداد یا مجموع مبلغ تراکنش‌ های شخص صاحب امتیاز کسب ‌و کار خرد طی یک ماه، از محدودیت‌ های تعیین‌ شده بیشتر شود، این کسب‌ و کارها موظفند ظرف ۱۰ روز نسبت به طی مراحل کامل اعطای اینماد و تبدیل اینماد بدون ستاره به اینماد ستاره دار اقدام نمایند.


۴- تعرفه اینماد بدون ستاره فقط مبلغ ۵۰ هزار تومان سالانه (کمتر از یک‌ سوم تعرفه اینماد ستاره‌ دار) می‌ باشد.


۵- پس از دریافت اینماد و با توجه به الزام کد رهگیری مالیاتی برای دریافت درگاه پرداخت، دریافت کد رهگیری مالیاتی بدون نیاز به مراجعه یا ورود اطلاعات جدید، به صورت برخط قابل انجام خواهد بود.


۶- با انتخاب متقاضی، امکان ارسال اطلاعات از جمله کد رهگیری مالیاتی و انتقال به صفحه ویژه هر یک از شرکت‌ های پرداختیار که قبلاً زیرساخت‌ های لازم را ایجاد و به پنجره واحد تجارت الکترونیکی متصل شده‌ اند، وجود خواهد داشت

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر