قفسه‌های خالی در انگلیس با خرید پیش از کریسمس

با وحشت برای خرید پیش از کریسمس بریتانیایی‌ها، قفسه‌ها در سراسر بریتانیا خالی شدند.
کد خبر : ۱۲۷۴۹۴
خرید در انگلیس

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، بحران عرضه در بریتانیا با نگرانی های عمیق در مورد مشکلات زنجیره تامین، افزایش قبوض انرژی و کمبود کارکنان، میلیون ها نفر از مردم خود را مجبور کرد تا قبل از کریسمس لوازم ضروری این جشن را ذخیره کرده و در نتیجه قفسه ها خالی شود. طبق داده های اداره آمار ملی (ONS)، حدود هشت میلیون انگلیسی نتوانستند مواد غذایی ضروری را بین ۲۲ سپتامبر و ۳ اکتبر به مدت دو هفته خریداری کنند در حالی که از هر ۶ نفر یک نفر گفته که در تلاش برای یافتن اقلام غیر ضروری است.


در نظرسنجی مجله خرده فروشی دوسوم خریداران انگلیسی ک برای کمبود غذا در کریسمس نگران یا بسیار نگران بودند. گفته می شود صدها هزار مصرف کننده انگلیسی برنامه تحویل خود را برای کریسمس رزرو کرده اند.


بریتانیا به دلیل کمبود عرضه به عوامل متعددی از جمله همه گیری کووید -۱۹، افزایش قیمت گاز و نقض روابط تجاری و کارگری با اتحادیه اروپا، با بحران های شدیدی دست و پنجه نرم می کند. هفته گذشته، لندن از ارتش بریتانیا خواست تا با فراهم آوردن نیروها و حمل و نقل برای تحویل به پمپ بنزین ها پس از تمام شدن سوخت پمپ بنزین ها به دلیل خرید وحشت، به مقامات کمک کند تا بحران سوخت را کاهش دهند.


پیش از این، دولت بریتانیا بیش از ۱۰ هزار ویزای سه ماهه برای رانندگان تانکرهای سوخت و کامیون های مواد غذایی و همچنین کارگران طیور صادر کرده بود. این گام برای مقابله با بحران شدید کار برداشته شد که تأثیر منفی زیادی بر خرده فروشان مواد غذایی، زنجیره های فست فود و توزیع کنندگان سوخت داشته است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر