گزارش ایبِنا از بازار سرمایه؛

افت شاخص کل بورس در سومین روز هفته

شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۸۶۵ واحدی معادل ۰.۰۶ درصدی به یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۳۷ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افت ۲۸ واحدی به ۱۹ هزار و ۱۸۱ واحد رسید.
کد خبر : ۱۲۸۷۵۹
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز تالار شیشه‌ای در معاملات سومین روز کاری هفته (دوشنبه ۱۵ آذر ماه ماه ۱۴۰۰)، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۲۱۴ واحدی معادل ۰.۰۶ درصد به رقم ۳۳۲ هزار و ۸۳۱ واحد رسید.


شاخص کل هم وزن نیز، با افزایش ۴۲۶ واحدی، عدد ۳۶۳ هزار و ۷۶۸ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۲۶۸ واحدی به رقم ۲۲۸ هزار و ۸۹۸ واحد رسید.


همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۸۸۱ واحد کاهش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۰۹۲ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۱ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۸۴۹ واحد افزایش همراه بود و عدد دو میلیون و ۶۱۶ هزار واحد را به نمایش گذاشت.


با پایان فعالیت بازار سرمایه در سومین روز کاری بورس در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۴  میلیارد و ۸۷۸ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۳۶۳ هزار و ۵۴۳ نوبت معامله و به ارزش ۲۹ هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر