وزیر صمت اعلام کرد

تأکید رییس جمهور بر تنظیم بازار کالاهای مورد نیاز مردم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین کالاهای مورد نیاز مردم(سفره مردم) همواره مورد تأکید رییس جمهور است و روی حوزه لوازم خانگی(مورد استفاده در جهیزیه) و خدمات نیز تأکید دارند.
کد خبر : ۱۲۹۱۷۵
فاطمی امین

به گزارش ایبِنا، سید رضا فاطمی امین در ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه خبر در خصوص برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور رییس جمهور، گفت: هر هفته چهارشنبه ها با حضور معاون اول رییس جمهور جلسه تنظیم بازار تشکیل می‌شود و دستگاه های مرتبط با تنظیم بازار و کالاهای مورد نیاز مردم از جمله وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت دادگستری، وزارت راه و شهرسازی در این جلسات حضور دارند.


وی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از عملکردهای این مدت ارایه شد، تصریح کرد: در حوزه قیمت مرغ و تخم مرغ و قیمت کالاهای لبنی موفق بودیم و در بازار فولاد و سیمان نیز به موفقیت‌هایی دست پیدا کردیم.


وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تنظیم بازار موضوعی است که همیشه در جریان است، اضافه کرد: دولت سیزدهم با یک آشفتگی بسیار بالایی در حوزه تنظیم بازار کار خود را شروع کرده بود اما اقداماتی که در چند ماهه گذشته در قالب ستاد تنظیم بازار انجام شد، قابل توجه بوده است.


فاطمی امین گفت: تامین کالاهای مورد نیاز مردم(سفره مردم) همواره مورد تأکید رییس جمهور است و روی لوازم خانگی(مورد استفاده در جهیزیه) نیز تأکید دارند.


وی بخشی از هزینه ها را مربوط به خدمات دانست و گفت: این حوزه نیز از تأکیدات رییس جمهور بوده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر