بررسی ظرفیت اشتغالزایی صنایع در افق ۱۴۰۴ در سند آمایش

مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در نشست با رئیس سازمان صمت قم به تحلیل وضع موجود این استان، شناسایی پتانسیل صنعتی، معدنی و تجاری و هدف گذاری برای اشتغال استان پرداخت.
کد خبر : ۱۲۹۳۲۹
اشتغال

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری و علی تقوی دستیار ویژه وی، در سفر روز چهارشنبه ۸ دی ماه به استان قم در نشست با رئیس سازمان صمت قم و اعضای کمیته استانی طرح تدوین سند آمایش، به تحلیل وضع موجود استان، شناسایی پتانسیل صنعتی، معدنی و تجاری و هدف گذاری برای اشتغال استان پرداختند.


دکتر احمد تشکینی مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در این نشست با اشاره به  پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و تجاری قم به ارائه توضیحاتی از طرح وزارتخانه برای پایش وضعیت هر استان و مولفه‌های اصلی تدوین سند پایش صنعت استان‌ها با توجه به ظرفیت‌های آنها  و توجه به اسناد مرتبط؛ الزامات سند راهبردی استان در حوزه صنعت در سه شهرستان قم و جعفر آباد و کهک پرداخت.


وی گفت: در این سند سعی شده است با تاکید به پایش بنگاه های استان بر مبنای سند آمایش، اولویت ها و ظرفیت اشتغال زایی هر صنعت نیز درافق ۱۴۰۴ در سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری مورد توجه قرار گیرد.


گفتنی است، رئیس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و هیات همراه در سفر خود به استان قم از سه واحد بزرگ تولیدی شرکت شیمی زاهدین، شرکت پاکشوما و پتروفیلم آریا استان بازدید و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی می‌کنند. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر