16 بهمن 1400 - 14:07
مدیرعامل بانک سپه:

موفقیت بانک در گرو همدلی و مشارکت تمام کارکنان است

تک‌تک دست‌اندرکاران طرح ملی ادغام در مهم‌ترین دوران حرفه‌ای خود باید با شکیبایی، ایثار و تلاش جهادی زمینه اتمام موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین جراحی اقتصادی نظام و عبور سریع از این طرح را فراهم کنند.
کد خبر : ۱۳۰۳۴۵
آمادگی بانک سپه برای کمک به توسعه صنعت فولاد اصفهان

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، آیت‌اله ابراهیمی هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه (س) در سفر سه روزه به همراه تعدادی از مدیران این بانک به استان اصفهان، ضمن اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در حوزه منابع انسانی طی چند ماه اخیر تصریح کرد: در چارچوب قوانین، مقررات و اختیارات موجود برای بهبود وضعیت معیشت و شرایط کاری کارکنان تلاش زیادی شده است که باید نتایج آن به‌صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود.

مدیرعامل بانک سپه بهبود معیشت کارکنان را مهم‌ترین دغدغه مدیران بانک دانست و گفت: مدیران بانک برای موفقیت در این زمینه تلاش بی‌وقفه دارند.

* موفقیت بانک در گرو مشارکت همگانی است
وی به پیچیدگی‌های طرح ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه اشاره کرد و گفت: به سرانجام رساندن این طرح ملی مستلزم مشارکت و همدلی تک‌تک کارکنان است و باید تمام چالش‌ها با مشارکت همگانی رفع شود.

ابراهیمی افزود: برای اجرای سریع برنامه‌ها به‌منظور تحقق اهداف تعیین‌شده، فرآیندهای اجرایی حوزه ادغام باید هرچه سریع‌تر نهایی شود و با عبور از ادغام بانک در مسیر توسعه و حرکت روبه‌جلو قرار گیرد.

مدیرعامل بانک سپه خاطرنشان کرد: قرار گرفتن بانک سپه در مسیر تحول، نیازمند همکاری‌های فرا بانکی است و در برخی زمینه نظیر: تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان بانک‌های ادغامی باید سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط مجوزهای لازم را هر چه سریع‌تر صادر کنند.

* جلب رضایت کارکنان با رعایت عدالت و انصاف
وی به اهمیت ضرورت رضایت شغلی کارکنان در اجرای به‌موقع و صحیح برنامه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران بانک تلاش می‌کنند رضایت عموم کارکنان را با رعایت عدالت و انصاف جلب کنند، هرچند به دست آوردن رضایت تمام کارکنان امکان پذیر نیست.
مدیرعامل بانک سپه با تأکید بر حفظ شأن و منزلت کارکنان گفت: مجموعه مدیران بانک باید با به‌کارگیری نیروهای متخصص و متعهد در رده‌های مختلف سازمانی به ارتقا جایگاه بانک سپه کمک کنند.

* ضرورت افزایش اختیار رؤسای شعب
ابراهیمی با اشاره به نقش محوری رؤسای شعب در توسعه و پیشرفت بانک افزود: رئیس شعبه مصداق یک مدیرعامل در شعبه بوده و با داشتن اختیار لازم باید شعبه را مانند یک بنگاه اقتصادی اداره کند.
مدیرعامل بانک سپه افزود: رؤسای شعب با بهبود شاخص‌های عملکردی به سودآوری بانک کمک کنند.
وی اظهار داشت: برای فراهم کردن زمینه استفاده مطلوب از ظرفیت تمام کارکنان باید ساختار سازمانی بانک سپه هر چه سریع‌تر طراحی و به واحدهای صف و ستاد در سراسر کشور ابلاغ شود.

* جهش بانک سپه با تحول‌آفرینی در بانکداری الکترونیک
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های بانک در حوزه فناوری اطلاعات پرداخت و گفت: با عملیاتی شدن پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه سیر تحولی خود را سپری کرده و ما شاهد درخشش این بانک در زمینه توسعه خدمات و محصولات بانکداری الکترونیک در آینده نزدیک خواهیم بود.
ابراهیمی افزود: به‌منظور تحقق اهداف تعیین‌شده در حوزه فناوری، ساختار سازمانی بانک نیز باید متناسب با اهداف و مأموریت‌های جدید طراحی و ابلاغ شود.

* بازدید از واحدهای کلان تولیدی استان اصفهان
مدیرعامل بانک سپه ضمن بازدید از شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ذوب‌آهن، سیمان سپاهان و گلشهد نقش‌جهان با مدیران این شرکت‌های تولیدکننده محصولات راهبردی در کشور با اشاره به نقش این بانک در تکمیل زنجیره تولید فولاد در مورد راه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه به تبادل‌نظر پرداخت.

ابراهیمی در بازدید از شرکت ذوب‌آهن با اعلام آمادگی کامل بانک سپه برای کمک به اجرای طرح‌های توسعه‌ای این شرکت اظهار داشت: این بانک برای تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی در بخش‌های ریالی و ارزی به ذوب‌آهن آماده است شعبه بانک سپه در محل شرکت را راه‌اندازی کند.

مدیران شرکت ذوب‌آهن اصفهان نیز در این بازدید با ابراز رضایت از خدمات ارزی بانک سپه بیان کردند: حمایت‌های بانک سپه، کمک شایانی به شرکت ذوب‌آهن در تأمین مواد اولیه و تجهیزات موردنیاز کرده است و امیدواریم با تداوم این پشتیانی‌ها در حوزه ریالی شاهد اجرای سریع طرح‌های توسعه‌ای این شرکت باشیم.

شایان‌ذکر است، مدیرعامل بانک سپه برای گسترش همکاری‌های این بانک با شرکت ذوب‌آهن اصفهان تفاهم‌نامه انجام عملیات ارزی با مدیرعامل شرکت مزبور را به امضا رساند.

ابراهیمی همچنین در دیدار با مدیران شرکت فولاد مبارکه گفت: بانک سپه با راه‌اندازی شعبه و واحد مستقل ارزی در این مجموعه عظیم و طراحی و اجرای خدمات ویژه ارزی و ریالی به این شرکت و شاغلان آن آماده گسترش همکاری‌های دوجانبه است.

دیدار صمیمی با کارکنان شعب
مدیرعامل بانک سپه در سفر خود به استان اصفهان ضمن بازدید از شعب این بانک در شهر اصفهان با کارکنان صف و ستاد در مورد موضوع‌های مختلف تبادل‌نظر کرد.

ابراهیمی در دیدار صمیمی با کارکنان شعب ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌ها در حوزه مختلف به‌ویژه منابع انسانی شاهد نشاط سازمانی بیشتر خواهیم بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر