04 اسفند 1400 - 15:55
گزارش ایبِنا از بازار سرمایه؛

سبزپوشی شاخص کل بورس در آخرین روز هفته

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۳۴۶۱ واحدی معادل ۰.۲۷ درصد، به یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۳۳۷ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد ۶۰ واحدی به ۱۷ هزار و ۵۸۹ واحد رسید.
کد خبر : ۱۳۰۸۵۸
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز تالار شیشه‌ای در معاملات پنجمین وآخرین روز کاری هفته (چهارشنبه ۴ اسفندماه ۱۴۰۰)، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۸۵۳ واحدی، به رقم ۳۱۷ هزار و ۷۸۶ واحد رسید.


شاخص کل هم وزن نیز با  افزایش ۱۶۵۰ واحدی، عدد ۳۳۰ هزار و ۳۱۰ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۰۳۷ واحدی به رقم ۲۰۶ هزار و ۹۰۲ واحد رسید.


همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۴۴۸۱ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۶۵۸ واحد افزایش به رقم ۹۸۵ هزار و ۸۷۹ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۶۵۸۷ واحد افزایش همراه بود و عدد دو میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۷۶ واحد را به نمایش گذاشت.



بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی نوری، رمپنا، وبملت، خودرو، وغدیر و فسبزوار با بیش‌ترین افزایش ، تاثیر مثبت در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی فخوز، پارسان، تاپیکو و پارس تاثیر منفی در برآورد نماگر کل بورس داشتند.


با پایان فعالیت بازار سرمایه در آخرین روز کاری بورس در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۵ میلیارد و ۶۷۷ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۳۴۷ هزار و ۷۸۴ نوبت معامله و به ارزش ۳۸ هزار و ۵۷۹ میلیارد ریال داد و ستد کردند.


در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد شکلر(نیروکلر) با ۴.۹۷ درصد رشد و پس از آن، نمادهای ثنوسا، سغرب، بشهاب و پاسا بود. همچنین نماد معاملاتی رکیش(کارت اعتباری ایران کیش) با ۴.۹۵ درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای حفارس، کپارس، کمنگنز و بالبر قرار گرفتند.




برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر