07 اسفند 1400 - 10:15
مدیرعامل شاپرک خبر داد؛

۲۰۰ هزار کارتخوان به طور موقت غیرفعال شد

به گفته مدیرعامل شاپرک از دیروز حدود ۲۰۰ هزار کارتخوان به طور موقت غیرفعال شده است و پذیرندگانی که کارتخوان آن ها غیرفعال شده است، به محض تشکیل پرونده مالیاتی و رجوع به شرکت خدمات پرداخت، می توانند کارتخوانشان را مجددا فعال شده، در اختیار داشته باشند.
کد خبر : ۱۳۰۸۹۹
کارتخوان

به گزارش ایبِنا؛ سید کاظم دهقان مدیرعامل شاپرک گفت: در تاریخ چهارم اسفندماه، فهرست نهایی کارتخوان ها را از سازمان امور مالیاتی دریافت کرده ایم و همکاران در خصوص بررسی فایل و غیرفعال سازی ترمینال هایی که هنوز اقدام نکرده اند، برنامه ریزی کرده اند.


وی در پاسخ به این سوال که غیرفعال سازی از چه زمانی شروع می شود و تا به الان چه تعداد دستگاه کارتخوان غیرفعال شده اند نیز گفت: از دیروز حدود ۲۰۰ هزار کارتخوان را غیرفعال کرده ایم و برنامه داریم که برای روزهای بعد این کار را ادامه دهیم.


وی همچنین تاکید کرد: این غیرفعال سازی، موقت است و پذیرندگانی که کارتخوان آن ها غیرفعال شده است، به محض تشکیل پرونده مالیاتی و رجوع به شرکت خدمات پرداخت، می توانند کارتخوانشان را مجددا فعال شده، در اختیار داشته باشند. وی در پایان اظهار داشت: امیدوار هستیم با سلسله اقداماتی که پذیرندگان به موقع انجام می دهند و ثبت نامشان را تکمیل می کنند مجبور به غیرفعال سازی بیشتر نباشیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر