22 اسفند 1400 - 15:22

مجوزهای کسب و کار ۴ دستگاه دولتی تصویب شد

هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در مورد عناوین، شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوزهای وزارتخانه‌های نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تصمیم‌گیری شد.
کد خبر : ۱۳۱۲۶۱
image-20220313162610-1.png

به گزارش ایبِنا، پنجاه و نهمین نشست هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور اعضای هیئت، تشکل‌های بخش خصوصی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در روز شنب ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در محل وزارت اقتصاد برگزار شد. 


در نشست امروز  هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در مورد عناوین، شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوزهای وزارتخانه های نیرو،  فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تصمیم‌گیری شد.


بر اساس این گزارش در پنجاه و نهمین نشست هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار ۱۹ عنوان مجوز وزارت نیرو و سازمان‌های تابعه آن به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها به تصویب رسیده است. همچنین ۳۶ عنوان مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها در این نشست به تصویب رسید.


این گزارش می‌افزاید: ۱۶ عنوان مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های تابعه آن نیز به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها  در نشست امروز هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار از تصویب اعضاء این هیئت گذشت.


در این نشست همچنین ۲۸۹ عنوان مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابع آن به همراه شرایط، مدارک و هزینه‌های صدور آنها مصوب شده است.


این گزارش بیان می دارد؛ وزارتخانه های نیرو،  فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف هستند، درگاه تخصصی مجوزهای مربوطه را تشکیل داده و به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل و مجوزها را بصورت بر خط صادر نمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر