23 اسفند 1400 - 09:24

نیازهای بیمه‌ای تعاونگران از طریق شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش توسعه تعاون قابل انجام است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیازهای بیمه‌ای تعاونگران را از طریق شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش توسعه تعاون قابل انجام دانست.
کد خبر : ۱۳۱۲۶۶
نیازهای بیمه ای تعاونگران از طریق شرکت خدمات بیمه ای پوشش توسعه تعاون قابل انجام است

به گزارش ایبِنا به نقل از حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش توسعه تعاون اظهار داشت: بیمه راهکاری برای پوشش انواع ریسک‌ها در فعالیت‌های اقتصادی و موجب دوام بنگاه‌های اقتصادی در مواقع بحرانی است.

وی افزود: فعالیت‌های اصولی اقتصادی و راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای نوین از طریق پوشش‌های بیمه‌ای در مسیر اطمینان قرار می‌گیرند و بخش تعاون نیز به عنوان بخش مهمی از اقتصاد نیازمند بهره‌مندی از مزایای خدمات بیمه‌ای برای اطمینان‌بخشی به فعالیت‌ها است.

مهدیان گفت: شرکت خدمات بیمه‌ای پوشش توسعه تعاون طی چند سال اخیر به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه بانک ایفای نقش نموده و بسیاری از پوشش‌های بیمه‌ای تسهیلات‌گیرندگان، سپرده‌گذاران و متقاضیان و جامعه تعاون از طریق شرکت قابلیت تامین یافته است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن اظهار رضایت از فعالیت شفاف و اصولی شرکت و کسب وضعیت مطلوب از گزارش حسابرس و بازرس قانونی برای دوره منتهی به پایان آذر ماه سال جاری گفت: اصالت و کفایت بیمه‌نامه‌های گوناگون همواره مد نظر ارکان مدیریتی بانک بوده است که حضور شرکت در تحقق این هدف موثر بوده است.

مهدیان گفت: در حال حاضر ۱۷ مرکز خدمت در سراسر کشور تحت نظارت و هدایت شرکت مشغول ارائه خدمات بیمه ای به متقاضیان و مشتریان بانک و جامعه تعاونگران هستند و تعمیم میز خدمت به سراسر کشور از جمله اهداف پیش رو است.

وی افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی خدمات شرکت می تواند در توسعه فعالیت ها و شناسایی مزیت ها و ظرفیت های شرکت برای جامعه کار و تولید کشور مثمرثمر باشد.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تکریم و توجه کافی به سرمایه انسانی از راهبردهای مجموعه بانک بوده است و مدیریت موثر نیروی انسانی در افزایش حس وفاداری پرسنل و ارتقای اثربخشی و کارآیی آنان تاثیرگذار است.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: اتحادیه ها و شرکت های تعاونی از مهمترین اجزای جامعه هدف شرکت محسوب می‌گردند و با افزایش تعاملات مجموعه بانک با رسته های متنوع تعاونگران، پوشش نیازهای بیمه ای بخش تعاون از طریق این شرکت قابل انجام است.

در این جلسه حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی و رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری بانک در خصوص فعالیت شرکت اظهاراتی را مطرح نمودند و اکبر نجفی مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای پوشش توسعه تعاون، ناصر شاهسونی و اسماعیل فرهادی اعضای هیأت مدیره شرکت نیز توضیحاتی در مورد عملکرد گذشته و برنامه های پیش رو ارائه دادند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر