17 فروردين 1401 - 08:45

سامانه #۷۲۰* به سامانه صیاد متصل شد

بانک پاسارگاد همراستا با سیاست‌های بانک مرکزی مبنی بر پیاده‌سازی سامانه مدیریت چک (صیاد) در بسترهای مختلف جهت تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات مدیریت چک‌های صیادی، امکان مدیریت این چک‌ها را در سامانه #۷۲۰* فراهم کرده است.
کد خبر : ۱۳۱۶۶۹
پاسارگاد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، سامانه #۷۲۰* بانک پاسارگاد (آنی ‌بانک پاسارگاد) با بهره‌گیری از تکنولوژی USSD راه‌اندازی شده است و مشترکین اپراتورهای مختلف از جمله: همراه‌اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. برای استفاده از این سامانه نیاز به نصب هیچ نرم‌افزاری بر روی گوشی تلفن همراه نیست و فقط با شماره‌گیری کد دستوری #۷۲۰* بر روی تلفن همراه، بدون پرداخت هزینه‌ای می‌توان وارد منوی این برنامه شده و از قابلیت‌های متفاوت آن استفاده کرد.


برای دسترسی به بخش مدیریت چک‌های صیادی در سامانه آنی بانک پاسارگاد، کافی است کد دستوری #۶*۷۲۰* را در تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید و بدین ترتیب امکان ثبت، تایید و انتقال چک‌های جدید را خواهید داشت.


گفتنی است پیش از این، دسترسی به سامانه صیاد و دریافت خدمات ثبت صدور، تأیید و انتقال چک از طریق دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت‌بانک، موبایل‌بانک، اپلیکیشن‌های موبایلی و شعبه‌های بانک پاسارگاد امکان‌پذیر بود و با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امکان در سامانه آنی بانک پاسارگاد نیز فراهم شده و در اختیار مخاطبین عزیز قرار گرفته است.


هم‌وطنان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پاسارگاد به نشانی bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر