05 ارديبهشت 1401 - 11:36
گزارش ایبِنا از بازار ارز/ دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

قیمت حواله و اسکناس دلار و یورو در معاملات امروز

جدیدترین نرخ های اعلام شده در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور حاکی از ثبات نسبی قیمت دلار و یورو است.
کد خبر : ۱۳۲۱۰۷
دلار یورو

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ بررسی تغییرات بهای دلار و یورو در معاملات امروز (دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) نشان از تداوم نوسان محدود شاخص ارزی در کانال بیست و پنج هزار تومانی دارد. این در حالی است که در فروردین ماه امسال نیز بهای دلار آمریکا با افت نسبی همراه بود.



بهای دلار و یورو در صرافی های مجاز


جدیدترین نرخ های اعلام شده در ساعت ۱۱:۰۰ امروز (دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) نشان می دهد میانگین موزون (سامانه سنا بانک مرکزی) خرید هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های مجاز از مردم ۲۵۱۱۵ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها به متقاضی خرید ارز، ۲۵۳۶۷  تومان تعیین شده است.


همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو  از مردم ۲۸۴۵۷ تومان و میانگین موزون فروش هر اسکناس یورو به متقاضی خرید یورو نیز به رقم ۲۸۷۴۳ تومان رسیده است.




جدیدترین تغییرات نرخ حواله دلار، یورو و درهم در سامانه نیما


بر اساس این گزارش، در ساعت ۱۱:۰۰ امروز،  نرخ خرید حواله دلار آمریکا در سامانه نیما ۲۴۴۲۴ تومان و نرخ فروش حواله دلار آمریکا نیز به رقم ۲۴۶۴۵ تومان رسیده است.


از سوی دیگر، نرخ خرید حواله یورو ۲۶۳۷۶ تومان و نرخ فروش حواله یورو نیز ۲۶۶۱۶ تومان تعیین شده است.


همچنین نرخ خرید حواله درهم امارات نیز در معاملات دومین روز کاری هفته، ۶۶۵۰ تومان و نرخ فروش حواله درهم امارات نیز به رقم ۶۷۱۱ تومان رسیده است.



نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی چقدر شد؟


جدیدترین نرخ های اعلام شده توسط بازار متشکل ارزی نشان می دهد در ساعت ۱۱:۰۰ امروز، نرخ اسکناس دلار آمریکا در بازار متشکل ارز ایران به رقم ۲۵۲۴۲ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی ها نیز به رقم ۲۵۴۹۴ تومان رسیده است.


از سوی دیگر، نرخ هر اسکناس یورو در بازار متشکل ارز ایران ۲۸۶۰۹ تومان و نرخ فروش این ارز در صرافی ها نیز ۲۸۸۹۵ تومان تعیین شده است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر