11 ارديبهشت 1401 - 14:07
گزارش ایبِنا از بازار سرمایه؛

شاخص کل بورس سبزپوش به تعطیلات رفت

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۳۰۱۱ واحدی معادل ۰.۲۰ درصد، به یک میلیون و ۵۲۵ هزار و ۴۵۰ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با کاهش ۳۵  واحدی به ۲۰ هزار و ۹۴۰ واحد رسید.
کد خبر : ۱۳۲۲۹۸
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)، تالار شیشه‌ای شاهد تداوم روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۷۳۸ واحدی، به رقم ۳۷۴ هزار و ۳۱۹ واحد رسید.


شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۴۲۴۵ واحدی، عدد ۴۱۹ هزار و ۳۵۱ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۲۶۴۱ واحدی به رقم ۲۶۰ هزار و ۸۹۲ واحد رسید.


همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۳۷۲۷ واحد افزایش  را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۹۵۲ هزار و ۷ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۳۵۳۸ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۱۷۱ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۱۹۴۱ واحد افزایش همراه بود و عدد دو میلیون و ۹۰۳ هزار و ۵۲۴ واحد را به نمایش گذاشت.



بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی شبریز، وتجارت، حکشتی، وبملت و وبصادر با بیش‌ترین افزایش، تاثیر مثبت در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی فملی، نوری، فولاد و کگل تاثیر منفی در برآورد نماگر کل بورس داشتند.


با پایان فعالیت بازار سرمایه در دومین روز کاری بورس در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۹ میلیارد و ۶۴۷ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۶۱۷ هزار و ۹۷ نوبت معامله و به ارزش ۵۶ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال داد و ستد کردند.


در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد شبریز(پالایش نفت تبریز) با ۱۶.۹۲ درصد رشد و پس از آن، نمادهای سشمال، دجابر، بنیرو و غسالم بود. همچنین نماد معاملاتی غشصفا(شیرپاستوریزه‌پگاه‌اصفهان‌) با ۵.۴۳ درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای نمرینو، سدشت، سپید و بسویچ قرار گرفتند.



برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر