20 ارديبهشت 1401 - 12:36

آغاز به کار غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲

پست بانک ایران به عنوان یکی از حامیان اصلی یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ۲۰۲۲، از امروز ۲۰ اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را در غرفه این بانک در پارک فناوری پردیس آغاز نمود و تا روز بیست و سوم ماه جاری آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.
کد خبر : ۱۳۲۵۲۵
پست بانک

 به گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، غرفه بانک در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با حضور کارشناسان و متخصصین بانکی پاسخگوی سوالات در زمینه تسهیلات، امور اعتباری، ارزی و بانکی است.
 بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به عنوان یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه این رویداد انتخاب شده و همچنین در پنل گفت‌وگوی بانک ها و چینش اقتصاد دیجیتال کشور حضور خواهد داشت.

 همچنین در حاشیه این نمایشگاه با حضور مدیرعامل بانک، از باجه بانکی پارک فناوری پردیس، توکن ققنوس و کتاب سند راهبردی پست بانک ایران رونمایی و نشست خبری با حضور مدیران ارشد شرکت دی جی پی و پست بانک ایران برگزار می‌شود.

 بر اساس این گزارش، از دیماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱، پست بانک ایران با حضور در شهرهای، شیراز، کرمانشاه، قم، سمنان، زنجان، ارومیه و تهران از بخش رقابتی اینوتکس پیچ با پرداخت تسهیلات پنج میلیارد ریالی به برگزیدگان حمایت مالی کرده بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر