27 ارديبهشت 1401 - 17:21

انتقال وجه آنی به شبا در بانک مشترک ایران و ونزوئلا

بانک مشترک ایران و ونزوئلا با راه اندازی سامانه پل امکان انتقال وجه به شبای مشتریان سایر بانک‌ها را به‌صورت لحظه‌ای فراهم کرد.
کد خبر : ۱۳۲۷۴۷
ایران و ونزوئلا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مشترک ایران و ونزوئلا، با هدف افزایش سهولت و امنیت در استفاده از خدمات انتقال وجه آنی بین بانکی، سامانه پل در این بانک راه‌اندازی شد.


با راه‌اندازی این سامانه، مشتریان بانک مشترک ایران و ونزوئلا از این پس می‌توانند تسویه پرداخت‌های لحظه‌ای با حجم انبوه و مبالغ خُرد را در هر ساعتی از شبانه‌روز بر اساس شماره حساب و شبا انجام دهند.


بر خلاف سرویس کارت به کارت، انتقال وجه در سامانه پل بر اساس شماره حساب مبدأ و شماره شبای حساب مقصد صورت می گیرد که این امر ضریب امنیت تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد و همچنین مبلغ کارمزد نیز بسیار کمتر است.


مشتریان بانک مشترک ایران و ونزوئلا از این پس می‌توانند برای انتقال آنی مبالغ ۱۰۰ میلیون ریال یا کمتر به مقصد بانک‌های عضو سامانه پل، با استفاده از آنی بانک همراه و اینترنتی بانک مشترک ایران و ونزوئلا، به‌صورت آنی به انتقال وجه به حساب افراد در سایر بانک‌ ها اقدام کنند.


لازم به ذکر است، حواله پایا به جهت انتقال وجه در زمان‌های مشخصی از شبانه‌روز بوده و گزینه مناسبی برای انتقال سریع پول نیست درحالی که در سامانه پل، مشتری می‌تواند تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال را در هر ساعت از شبانه‌روز با کارمزد کمتر به حساب مقصد منتقل کند. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر