سقوط بیت کوین در پی افزایش فروش رمزارزها

با افزایش فروش رمزارزها، بیت کوین باز هم سقوط کرد.
کد خبر : ۱۳۳۵۹۳
بیت کوین

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایبِنا به نقل از اینوستینگ، روز چهارشنبه بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود در ۱۸ ماه اخیر سقوط کرد و توکن‌های کوچک‌تر را به پایین کشاند و باعث سقوط شدید در بازارهای رمزارز شد که پیامد توقف برداشت وام دهندگان پلتفرم سلسیوس بود. بزرگ‌ترین رمزارز جهان با ۷.۸ درصد کاهش به ۲۰۲۸۹ دلار رسید که کمترین میزان آن از ماه دسامبر ۲۰۲۰ است. قیمت بیتکوین از زمان رکورد بالای ۶۹ هزار دلاری خود در نوامبر، حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است.


در این هفته رمز ارزها پس از توقف برداشت و نقل و انتقالات بین حساب‌ها توسط پلتفرم وام‌دهی سلسیوس تحت تأثیر شدید قرار گرفته‌اند و این مساله نگرانی‌ها از سقوط بیشتر در بازار دارایی‌های دیجیتال که قبلاً با نابودی توکن‌های ترا یو اس دی و لونا در ماه گذشته متزلزل شده بود را برانگیخت. پیش بینی افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده با افزایش تورم در بزرگ‌ترین اقتصاد جهان نیز فشار زیادی بر دارایی‌های رمزارز و سهام وارد کرده است.


 بر اساس گزارش مدیر دارایی دیجیتال کوین شیرز، با توجه به پیش بینی سرمایه‌گذاران از سیاست سختگیرانه‌تر بانک مرکزی، رمزارزها هفته گذشته خروج ۱۰۲ میلیون دلاری داشتند. داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که ارزش بازار جهانی رمزارز به کمتر از ۹۰۰ میلیارد دلار رسیده که از اوج ۲.۹۷ تریلیون دلاری در ماه نوامبر کاهش یافته است. اسکاتی سیو، مدیر سرمایه‌گذاری در مدیریت دارایی جهانی اکسیون مستقر در هنگ کنگ، گفت: امواج موجود در بازار هنوز متوقف نشده است. فکر می کنم ما هنوز در میانه راه هستیم و متاسفانه، بازی تمام نشده است.


وال استریت ژورنال به نقل از افراد مطلع گزارش داد که سلسیوس وکلایی را استخدام کرده و به دنبال گزینه های احتمالی تامین مالی از سوی سرمایه گذاران است. طبق این گزارش، سلسیوس در حال بررسی جایگزین‌های استراتژیک از جمله تجدید ساختار مالی است. رمزارزهای کوچک تر که تمایل به حرکت پیوسته با بیت کوین دارند نیز سقوط کردند. اتر، دومین توکن بزرگ، تا ۱۲ درصد کاهش یافت و به ۱۰۴۵ دلار رسید که پایین ترین رقم در ۱۵ ماه اخیر است.

برچسب ها: بیت کوین رمزارز
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها