28 خرداد 1401 - 14:27

نماد شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس در فرابورس درج شد

معاون سرمایه گذاری بانک تجارت از درج نماد شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به عنوان دویست و هشتاد و دومین نماد معاملاتی (یکصد و هفتاد و ششمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران علی‌رغم نامناسب بودن شرایط بازار سرمایه از سال ۱۳۹۹ و به تعویق افتادن واگذاری شرکت مذکور، خبر داد.
کد خبر : ۱۳۳۶۶۳
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دکتر عباس ابراهیمی، گفت: صورت‌های مالی و سایر اطلاعات این شرکت از طریق سامانه کدال بزودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.


وی اظهار داشت: نماد شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های ارزنده بانک تجارت با سودخالص یک هزار و پانصد میلیارد ریال در سال۱۴۰۰بوده که نسبت به سنوات قبل روند رو به رشد چشم‌گیری داشته و با اقدامات صورت گرفته انشاالله به زودی سهام آن به عموم مردم عرضه خواهد شد.


وی تاکید کرد: در سال جاری شرایط پذیرش و عرضه شرکت‌های دیگری از جمله شرکت تأمین سرمایه کاردان نیز در بازار سرمایه فراهم خواهد شد.


-نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت۱,۰۳۵ مگاوات تولید برق در استان فارس بوده که در گروه عرضه برق،‌ گاز، بخار و آب گرم در نهم خردادماه سال جاری و با سرمایه‌ای به مبلغ هشت هزار و چهارصد و هفتاد و یک میلیاردریال نزد سازمان بورس ثبت شده است و دارای شاخصه‌های عملکردی بسیار مناسب در سطح صنعت برق است.

برچسب ها: تجارت نیروگاه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر