22 تير 1401 - 15:14
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛

ضرورت هدف‌گذاری برای رشد در تامین اجتماعی

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید مولدسازی دارایی‌ها را دنبال کنیم، از رشد ۲۰ درصدی تولید در شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه خبر داد و گفت: شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار با تولید دانش‌بنیان در یک صحنه اقتصادی باید رقابت کنند.
کد خبر : ۱۳۴۴۹۴
زاهدی وفا

به گزارش ایبِنا؛ «محمدهادی زاهدی وفا» روز چهارشنبه در همایش سراسری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) اظهار داشت: اگر این رقابت محقق شود، می‌توانیم بازارهای داخلی ‌جهانی را حفظ و در اقتصاد رشد داشته باشیم. 


وی افزود: در گذشته سرمایه‌گذاری چندانی در شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه نداشته‌ایم و نرخ تورم و بیکاری بالا بوده است. 


سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهداف گام دوم انقلاب گفت: در گام اول تجربه گران‌سنگی داشته‌ایم که چراغ راه ما بود، اکنون در فضای گام دوم انقلاب زندگی می‌کنیم. 


زاهدی وفا ادامه داد: مؤلفه‌های رشد اقتصادی معنویت، تولید دانش بنیان، مبارزه با فساد و سایر موارد است. شعار امسال زینتی نیست و برای اقتصاد ما ضرورت دارد؛ اگر نتوانیم تولیدات دانش بنیان داشته باشیم، بازار بین‌المللی را از دست خواهیم داد. 


وی بیان داشت: یکی از ظرفیت‌هایی که در تامین اجتماعی داریم، خصلت مردمی بودن است و جمع کثیری از مردم ذی‌نفعان آن هستند، زیرا مردمی بودن این امکان را می‌دهد تا موازین شرعی را در سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها موردتوجه قرار دهیم. 


سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در وزارت اقتصاد تکالیف اقتصادی داریم، گفت: شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار با حاکمیتی که دارند، باید به تکالیف اجتماعی نیز بپردازند. اکنون در فضای دو بُعدی اقتصادی و اجتماعی قرار داریم که برای رشد در تامین اجتماعی باید هدف‌گذاری داشته باشیم. 


زاهدی وفا با بیان اینکه ماهانه رشد شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار را بررسی می‌کنیم، تاکید کرد:  تا در پایان سال نقش تولید دانش بنیان را ارزیابی خواهیم کرد و این در حالی است که اکنون رشد ۲۰ درصدی محصول‌ها در شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه را داشته‌ایم. 


وی با اشاره به هم‌افزایی در مدل‌های اقتصادی، گفت: نظام شبکه‌ای در تولید، تامین، توزیع و مصرف باید در نظر گرفته شود و ما امین سهامداران هستیم که باید مولدسازی دارایی‌ها را دنبال کنیم.


منبع: ایرنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر