شوک جدید به بازار رمزارزها/ بایننس صرافی FTX را می‌خرد

شوک جدید به بازار رمزارزها  بایننس صرافی FTX را می‌خرد
خرید صرافی FTX توسط بایننس شوک جدیدی به بازار ارزهای دیجیتال وارد کرد.
کد خبر : ۱۴۲۸۰۶

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از (سی ان ان) - صرافی ارز‌های دیجیتال بایننس در تحولی غیرمنتظره اعلام کرد که رقیب کوچکتر FTX را پس از مواجه شدن این شرکت با بحران نقدینگی که دارایی‌های دیجیتال را تکان داد و موجی از ترس را برانگیخت، خریداری می‌کند.


چانگ‌بانگ چاو در توییتی نوشت: امروز بعد از ظهر، FTX از ما کمک خواسته است، چراکه یک بحران نقدینگی بزرگ وجود دارد؛ و ما برای محافظت از کاربران، با هدف خرید کامل و کمک به پوشش بحران نقدینگی، یک تعهدنامه غیر الزام آور در سایت https://FTX.com امضا کرده‌ایم.

این اعلامیه سرمایه‌گذاران کریپتو را متحیر کرد، زیرا همبستگی بین دو صرافی بزرگ ارز‌های دیجیتال از نظر حجم، یک تغییر رادیکال قدرتمند در صنعت را نشان می‌دهد. این خبر باعث بهبود مختصری در دارایی‌های دیجیتال شد، اما برای آرام کردن سرمایه گذاران عصبی کافی نبود.

به گفته CoinDesk، بیت کوین در روز سه شنبه بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین حد ۵۲ هفته اخیر در حدود ۱۷۶۰۰ دلار رسید و ارز FTT سقوط کرد و ۸۵ درصد از ارزش خود را از دست داد. سایر دارایی‌های دیجیتال و سهام مرتبط با این صنعت مانند کوین بیس نیز کاهش یافت.

سام بنکمن-فرید، بنیانگذار و مدیر عامل FTX، که یکی از تاثیرگذارترین چهره‌ها در فضای کریپتو محسوب می‌شود، در طول تابستان به چیزی شبیه به یک بانک انفرادی تبدیل شد و با پرداخت نزدیک به ۱ میلیارد دلار به حامی شرکت‌های در حال مبارزه با کاهش قیمت کریپتوها، تبدیل شد. اما روز سه شنبه همه چیز تغییر کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر