19 آذر 1401 - 11:59

پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن با بهره‌گیری از اوراق گام

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: از ابزار‌های نوین تامین مالی برای پرداخت تسهیلات به سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه بهره خواهیم گرفت.
کد خبر : ۱۴۳۹۷۶

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، علی خورسندیان اظهار کرد: در سال‌های گذشته این بانک تعاملات خوبی با گروه سایپا داشته و در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری مشترک با این شرکت از ابزار‌های نوین تامین مالی برای پرداخت تسهیلات به سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه به منظور نوسازی تجهیزات و ماشین آلات خطوط تولید آن بهره خواهیم گرفت.

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدیدی که از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری آن داشتند؛ در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن و تامین مالی زنجیره‌ای شرکت مزبور پرداختند.

 

خورسندیان گفت: براساس تفاهم نامه‌ای که با شرکت سایپا امضا و بخشی از آن عملیاتی شد، پرداخت تسهیلات به شرکت سایپا و شرکت‌های زیر مجموعه آن در جریان است.

 

وی تاکید کرد: بخشی از این تسهیلات بر مبنای اوراق گام است که تاکید داریم به زودی انجام شود و در نشستی که امروز با مدیرعامل گروه سایپا داشتیم، مسائل مربوط به این تفاهم نامه مورد بررسی قرار گرفت و امیدوارم این همکاری روزافزون کماکان با گروه سایپا ادامه داشته باشد.

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: در شرایط سخت اقتصادی کشور، تلاش مدیران ارشد گروه سایپا جهت بهبود وضعیت موجود، بسیار ارزنده است به نحوی که چرخ تولید به خوبی درحال حرکت بوده و در بازدید از خطوط تولید این مسأله کاملا مشهود است.

 

خورسندیان تصریح کرد: با توجه به سابقه همکاری گروه سایپا و بانک صنعت و معدن، این بانک در راستای رسالت خود که کمک به بخش صنعت کشور است، تلاش خواهد کرد تا بیش از پیش به مجموعه‌های خوشنام و توانمندی مانند گروه سایپا در مسیر تولید کمک کند.

 

محمدعلی تیموری؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این نشست گفت: در چند سال اخیر در گروه خودروسازی سایپا بازسازی و نوسازی ماشین آلات صورت نگرفته است که در این راستا با حمایت‌های مالی بانک صنعت و معدن، بازسازی و نوسازی خطوط تولید گروه سایپا در جریان است و با سرمایه گذاری مناسب در بخش تولید می‌توان شاهد بهبود روند کیفیت محصولات بود.

 

وی از دریافت مجوز‌های لازم از وزارت صمت برای سرمایه گذاری و نوسازی در شرکت مگاموتور خبر داد و افزود: قوای محرکه قلب تپنده خودرو است و با نوسازی این بخش به زودی شاهد تحول و تولید قوای محرکه در گروه خودروسازی سایپا خواهیم بود. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر