ایبِنا بررسی کرد؛

جدید‌ترین خودرو‌هایی که در بورس کالا عرضه می‌شود

جدید‌ترین خودرو‌هایی که در بورس کالا عرضه می‌شود
تا هفته آینده ۶ هزار و ۳۵۵ دستگاه خودرو در تالار خودرو بورس کالا عرضه می‌شود.
کد خبر : ۱۴۵۲۴۸

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز ۲۰ دی وانت کارا دو کابین در بورس کالا عرضه می‌شود. در این عرضه محدودیت ورودی خرید برای هر کد ملی وجود ندارد و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شده اند نیز امکان ثبت سفارش دارند. خرید برای مشتریان حقوقی نیز بلامانع است.


قیمت پایه وانت کارا دو کابین تیپ چهار، ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین و درصد پیش پرداخت سفارش خرید این محصول معادل ۱۰ درصد قیمت پایه اعلام شده است.


سررسید قرارداد سلف این معاملات ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

 

جدید‌ترین خودرو‌های که در بورس کالا عرضه می‌شود چیست؟

 


یکشنبه هفته آینده ۵۰۰۰ دستگاه دنا در بورس کالا عرضه می‌شود


۵ هزار دستگاه خودرو دنا پلاس دستی سفید متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو روز یکشنبه ۲۵ دی در بورس کالا عرضه می‌شود. ایران خودرو قیمت پایه این خودرو را که ۲۷ اسفند سال جاری به خریداران تحویل می‌شود ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. درصد پیش پرداخت این خودرو نیز ۱۰۰ درصد در نظر گرفته شده است.


هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

 

همچنین اشخاصی که در عرضه‌های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

 

خریداران باید جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند.


گفتنی است خریداران باید در زمان مقرر که طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه‌های جانبی شامل ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان در ازای بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله باید پرداخت شود، نمایند.


در صورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می‌شود.


همچنین امکان انتخاب رنگ و مشخصه‌های سفارشی وجود دارد.

 


**فیدلیتی ۲۱ دی عرضه شود


بهمن موتور ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره مشکی را چهارشنبه ۲۱ دی با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روی تابلو می‌آورد. تاریخ تحویل این خودرو ۱۴ اسفند اعلام شده است.

 

مهلت ثبت سفارش فیدلیتی ۷ نفره روز سه شنبه ۲۰ دی و میزان پیش دریافت خرید به میزان ۵۰ درصد است.


اشخاصی که در عرضه‌های قبلی بورس کالا خودرو سواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان قبت سفارش نخواهند داشت.


هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد.


ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

 


**عرضه ۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس برای نخستین بار در بورس کالا


بورس کالا ۲۷ دی ۱۴۰۱ میزبان عرضه ۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس متعلق به گروه بهمن دیزل است؛ این خودرو برای نخستین بار است که راهی تالار معاملات می‌شود.


بهمن دیزل این محصول را با قیمت پایه ۹۳۰ میلیون تومان عرضه می‌کند و درصد پیش پرداخت خرید ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است.


در مشخصات عرضه کامیونت فورس آمده است: محل تحویل خودرو نمایندگی انتخاب شده توسط خریدار است.


کامیونت فورس ۶ تنی کابین خوابدار بوده و رنگ خودرو‌های عرضه شده سفید و مدل خودرو ۱۴۰۱ است.


صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران باید جهت تکمیل مراحل خرید، همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی ۷ روز تقویمی، بامراجعه به پورتال فروش شرکت بهمن دیزل نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل خود اقدام و از این طریق نسبت به پرداخت هزینه‌های جانبی و انتخاب عاملیت مورد نظر خود جهت تحویل خودرو اقدام کنند.


هزینه‌های جانبی شامل هزینه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۲۵۴ تومان (یک میلیون و ۳۲ هزار و ۵۶۰ تومان هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، ۲۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه تولید پلاک و شماره گذاری، ۱۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو و ۵ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۹۹۴ تومان هزینه بیمه شخص ثالث) است.

برچسب ها: خودرو بورس کالا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر