عرضه خودرو در بورس افزایش می‌یابد/ روند قیمت‌ها منطقی است

رئیس سازمان بورس گفت: عرضه خودرو در بورس منجر به افزایش قیمت نشده و روند قیمتی خودرو‌هایی که در بورس عرضه شده‌اند، منطقی‌تر است.
کد خبر : ۱۴۵۲۹۲

به گزارش ایبِنا، مجید عشقی سه شنبه شب در حاشیه دویست و سی و نهمین جلسه شورای عالی بورس در رابطه با برنامه‌های در دست اقدام برای افزایش عرضه خودرو در بورس اظهار داشت: امیدواریم با سلسله اقداماتی، از جمله اصلاح ساختار مالی شرکت‌های خودروسازی، اصلاح مدیریت شرکت‌ها، تامین قطعات، افزایش بهروری و... که وزارت صمت نیز پیگیر آن است، بتوانیم عرضه خودرو را افزایش دهیم.

 

وی افزود: عرضه خودرو در بورس بطور قطع منجر به افزایش قیمت نشده و شاهد آن هستیم که روند قیمتی خودرو‌هایی که در بورس عرضه شده‌اند، منطقی‌تر است.

 

عشقی گفت: امیدواریم با افزایش عرضه‌ها و تعیین برنامه عرضه هفتگی، این افزایش قیمت‌ها کنترل شود و منافع حاصل از این عرضه‌ها به نحوی به خودروساز و مردم برسد که خودروساز در سال‌های آینده افزایش تولید و توسعه محصولات جدید را، در دستورکار داشته باشد.

 

دبیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار خاطرنشان کرد: معتقدیم با عرضه خودرو‌ها با قیمتی منطقی در بورس، خودروساز بتواند افزایش تولید و عرضه داشته باشد که خود این موضوع باعث کاهش قیمت‌ها خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها