۱۰ گروه کالایی مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی

طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۰ گروه کالایی (شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارانی، قند و شکر) می‌شود.
کد خبر : ۱۴۵۶۹۵

به گزارش ایبِنا، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: عملیات اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از دیروز (چهارشنبه) به صورت آزمایشی در استان هرمزگان آغاز شد.

وی با اشاره به اختیاری بودن این طرح افزود: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۰ گروه کالایی (شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارانی، قند و شکر) می‌شود.

مرتضوی بیان کرد: این طرح آزمایشی را ارزیابی می‌کنیم و چنانچه مطلوب باشد به سرعت در کل کشور آن را تعمیم خواهیم داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کالابرگ الکترونیکی با قیمت پایه شهریور ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است و مابه‌التفاوت آن به‌صورت یارانه به مردم پرداخت می‌شود، همچنین در صورت افزایش قیمت کالاها، تمهیدات جبرانی پیش‌بینی شده است.

ارسال‌ نظر
محمودیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
۰
طراحی خیلی بدی آدم را بیاد دوران کوپنی می اندازد همان طرح را مال چهل سال پیش است فقط به سیم کارت اضافه شده است حداقل یه طرح خوب که نشان دهنده عصر جدید و جذاب و خوشایند باشد میزدید که اگر خود طرح کالا برگ هم خوشایند نباشد کارتش و صورت ظاهری کارت زیبا باشد تا حد اقل مردم موقع استفاده بیاد دوران بدون تکنولوژی چهل سال پیش نیفتد و مردم بدون خجالت این کارت را استفاده کنند . اگر خود طرح کالا برگ هم خوب باشد این کارت آدم را به یاد عصر قدیم میبرد.
محمد نخعی
United States of America
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲
۰
جناب وزیر لطفآ در طرح کالا برگ گوشت و ماهی که در سفره معیشت اغلب خانوارها بعلت در آمد پائین و گرانی آن ناپدید شده را به کالا برگ اضافه نمائید
فیلم و پخش زنده
بیشتر