آغاز دور جدید پیش‌فروش سایپا از ۱۳ بهمن/ فرصت واریز وجه تا ساعت ١۵ فردا

سایپا در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از روز پنجشنبه ١٣ بهمن چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله عرضه می‌کند.
کد خبر : ۱۴۶۲۰۷

به گزارش ایبِنا، گروه خودروسازی سایپا قصد دارد در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه (١٣ بهمن ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله عرضه کند؛ سایپا تاکید دارد تنها متقاضیانی که تا ساعت ١۵ روز چهارشنبه وجه خودرو را به حساب خود واریز کرده باشند و این وجه مسدود شده باشد؛ امکان ثبت‌نام خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت ایام دهه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، قصد دارد چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX را در قالب طرح فروش، پیش فروش یکساله را برای دو گروه متقاضیان عادی (از ١٣ بهمن ماه) و مادران دارای دو فرزند و بیشتر (از ١۶ بهمن ماه) عرضه کند.

این طرح از ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه هفته جاری (١٣ بهمن ماه) فعال خواهد شد و متقاضیان با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و متقاضیان طرح جوانی سه روز فرصت خواهند داشت تا درخواست خود را ثبت کنند.

گفتنی است که البته تنها متقاضیان عادی که دارای حساب وکالتی با موجودی برابر میزان مبلغ درج شده در بخشنامه برای خرید خودرو مورد نظر باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش سایپا فرآیند ثبت نام را انجام دهند.

برای این منظور، متقاضیان عادی تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه (۱۲ بهمن ماه) فرصت دارند که نسبت به تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعیین شده برای خودروی مدنظر خود اقدام کنند؛ در غیر اینصورت همچون طرح اخیر سایپا که در قالب فروش فوق‌العاده که برای دو محصول این شرکت اجرا شد و تعداد بسیاری از مشتریان که حساب وکالتی تعریف نکرده بودند و وجه خودرو در حساب‌هایشان مسدود نشده باشد فلذا امکان ثبت‌نام نداشتند، لینک ثبت‌نام برایشان فعال نخواهد شد.

آغاز فرآیند ثبت‌نام مادران از روز یکشنبه هفته آینده

همچنین تاکید می‌شود که امکان پیش ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح ویژه مادران) از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه هفته آینده (۱۶ بهمن ماه) به مدت سه روز اجرایی خواهد شد و ضرورت تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

 

 

آغاز دور جدید پیش‌فروش سایپا از ۱۳ بهمن/ واریزکنندگان وجه تا ساعت ١۵ فردا فرصت دارند

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر