زاکربرگ:

متا ۱۰۰۰۰ کارمند دیگر را اخراج خواهد کرد

شرکت مادر پلتفرم‌های «فیس‌بوک» و «اینستاگرام»، بار دیگر کارمندانش را اخراج می‌کند.
کد خبر : ۱۴۸۰۶۸

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از شبکه المیادین، پس از دو موج اخراج کارمند در شرکت سابق متا، که شامل پلتفرم‌های فیسبوک و اینستاگرام می‌شود، مارک زاکربرگ، رئیس این شرکت اعلام کرد که ۱۰۰۰۰ شغل اضافی در متا حذف خواهند شد.

مارک زاکربرگ، رئیس هیئت مدیره متا، شرکت مادر پلتفرم‌های «فیس‌بوک» و «اینستاگرام»، پس از موج اولی که شامل اخراج ۱۱ هزار کارمند در اوایل نوامبر ۲۰۲۲ بود، اعلام کرد که «این شرکت ۱۰۰۰۰ شغل دیگر را تعدیل خواهد کرد» ..

او گفت: «این تصمیم با نیاز به تبدیل (متا) به یک شرکت فناوری بهتر توجیه می‌شود.»


زاکربرگ توضیح می‌دهد: «به دنبال بهبود عملکرد مالی خود در یک محیط دشوار هستیم، به طوری که بتوانیم چشم انداز بلندمدت خود را اجرا کنیم.»

علاوه بر کاهش مشاغل، زاکربرگ اشاره کرد که "شرکت سرعت استخدام را کاهش خواهد داد" و همچنین انتظار داشت "پروژه‌های غیر اولویت دار را لغو کند. "

بر اساس این بیانیه، فهرست پست‌های مربوط به این رویه در پایان آوریل آینده مشخص خواهد شد، مشروط بر اینکه این تغییر ساختار تا پایان سال اجرایی شود.

پس از دو موج کاهش شغل، متا کارکنان خود را ۲۴ درصد کاهش خواهد داد.

فیسبوک که در اواخر سال ۲۰۲۱ تبدیل به "متا" شد، پس از ثبت رشد قابل توجه از زمان آغاز به کار، از سال گذشته از کاهش سرعت تبلیغات الکترونیکی رنج می‌برد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر