15 فروردين 1402 - 19:52

رهبر انقلاب: تورم بالا در سال‌های متعدد روی نظام توزیع درآمد‌ها اثر می‌گذارد/ رشد تولید با جلب مشارکت عملی مردم قطعی است

رهبر انقلاب: تورم بالا در سال‌های متعدد روی نظام توزیع درآمد‌ها اثر می‌گذارد  رشد تولید با جلب مشارکت عملی مردم قطعی است
رهبر انقلاب: شعار‌های اقتصادی به معنای بی‌اعتنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیست؛ اقتصاد نابسامان بر فرهنگ جامعه هم اثرگذار است.
کد خبر : ۱۴۸۶۸۰

به گزارش ایبِنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه شنبه، در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، تاکید کردند: شعار‌های اقتصادی به معنای بی‌اعتنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیست. یک اقتصاد نابسامان بر فرهنگ جامعه هم اثرگذار است.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: تورم بالا در سال‌های متعدد روی نظام توزیع درآمد‌ها را ناموزون می‌کند، عده‌ای محروم می‌مانند و عده‌ای دیگر هم از طرق مختلف جیب‌هایشان پر می‌شود؛ از هر دو طرف ایجاد فساد خواهد شد.

رهبر انقلاب، مشارکت دادن مردم را از الزامات تحقق شعار سال دانستند و تصریح کردند: با جلب عملی مشارکت مردم، رشد تولید قطعی خواهد بود.

ایشان افزودند: گاهی تورم را کنترل کرده‌ایم، اما از آن طرف با رکود همراه بوده، این به ضرر کشور است، باید تولید هم رشد کند و این ممکن است.

برچسب ها: اقتصاد تورم
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر