16 ارديبهشت 1402 - 11:10
سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار مسکن برگزار شد

سرعت‌بخشی به کشف خانه‌های خالی و ساماندهی بنگاه‌های معاملات املاک

سرعت‌بخشی به کشف خانه‌های خالی و ساماندهی بنگاه‌های معاملات املاک
سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار مسکن با بررسی موضوعات ساماندهی بازار واحد‌های مسکونی استیجاری و ساماندهی بنگاه‌های املاک برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۰۰۱۱

به گزارش ایبِنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در سومین نشست کارگروه تنظیم بازار مسکن موضوعات موضوعات ساماندهی بازار واحد‌های مسکونی استیجاری، سرعت‌بخشی به شناسایی خانه‌های خالی، ساماندهی بنگاه‌های معاملات املاک و برخورد با بنگاه‌های املاک فاقد مجوز و بررسی تخلفات پرتکرار در بنگاه‌های معاملات املاک مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

همچنین در این نشست، شفافیت و نظارت بر سکو‌های ارائه املاک و مستغلات، پیگیری تصویب بسته دو فوریتی ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرساز در مجلس و همچنین پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن با رقم‌های جدید و نظارت بر افزایش قیمت‌ها مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

در این نشست تسریع در راه‌اندازی متروی پرند و کاهش زمان سرفاصله زمان حرکت مترو هشتگرد در همکاری با شهرداری تهران و کمک به تسهیل ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر تهران-پردیس نیز مورد تاکید قرار گرفت.

سومین نشست کارگروه تنظیم بازار مسکن با حضور روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، سادات مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن، علیرضا جعفری معاون وزیر راه وشهرسازی ومدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی و سایر مدیران و نمایندگان دستگا‌های زیربط از جمله نماینده اتاق اصناف و نماینده بسیج اصناف در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

ساماندهی بازار اجاره و نظارت بر عملکرد بنگاه‌های معاملات املاک و شفافیت در بازار اجاره مهمترین اهداف تشکیل این جلسات و رویکرد وزارت راه و شهرسازی به شمار می‌رود.

ارسال‌ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
۰
بیشترازمستاجران آپارتمان خالی داریم احتکارشده یادولت خودش بااستفاده ازمکانیزم های که دارددراخیاراقدام کندیاباکمک مردم مثلایک شماره تلفن اعلام کندمردم اگردرهمسایگی شماآپارتمان خالی هست درتهران پردیس پرندبه این شماره پیامک کنیدزنگ بزنیدخیلی راحت مشکل حل میشودیانه به هرمستاجرواجدشرایط 80درصدپول ملک راوام بدهد. یابه هرمستاجرواجدشرایظ آپارتمان بده ازدم قسطی. چقدرراه داردنمیخواهنذکارکنند
فیلم و پخش زنده
بیشتر