23 ارديبهشت 1402 - 14:29
مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تاکید کرد؛

متقاضیان طرح خودرو‌های فرسوده هم باید حساب وکالتی داشته باشند/ فروش یکپارچه ادامه‌دار است

متقاضیان طرح خودرو‌های فرسوده هم باید حساب وکالتی داشته باشند  فروش یکپارچه ادامه‌دار است
مادران و دارندگان خودرو‌های فرسوده نیز مانند متقاضیان عادی باید حساب وکالتی به نام سازمان حمایت تعریف کنند چون پیش‌شرط اصلی است.
کد خبر : ۱۵۰۳۳۶

به گزارش ایبِنا، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ضمن تایید زمانبندی اعلام شده برای فرآیند مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، اظهار کرد: از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه متقاضیان می‌توانند برای تعریف حساب وکالتی "به نام سازمان حمایت"، واریز وجه ۱۰۰ میلیون تومان و مسدود کردن آن در حساب مذکور اقدام کنند؛ پس از پایش اطلاعات و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه، از سوم خرداد ماه تا ۱۰ خرداد، ثبت‌نام آغاز خواهد شد. 

 

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، خاطر نشان کرد: تنها تفاوت این مرحله از فروش خودرو با مرحله نخست، این است که طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده هم اضافه شده است و همچنین متقاضیان از همان ابتدا می‌توانند پنج اولویت خودرویی خود را تعیین کنند. 

 

وی تاکید کرد: متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده بایستی توجه داشته باشند که همچون دو طرح دیگر (عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژ مادران) بایستی برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و مسدود کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومان اقدام کنند. 

 

تقدسی با بیان اینکه فروش یکپارچه خودرو‌ها حتما روندی ادامه‌دار خواهد بود، گفت: طرح فروش یکپارچه خودرو‌ها ادامه‌دار خواهد بود و ختم به این دو مرحله نخواهد شد، اما اینکه فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد، هنوز مشخص نیست و قطعا پس از اتمام مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر