24 ارديبهشت 1402 - 17:37

تقاضای بالای خودرو‌های برقی چینی در لبنان

تقاضای بالای خودرو‌های برقی چینی در لبنان
خودرو‌های برقی چینی مورد استقبال لبنانی‌ها قرار گرفتند.
کد خبر : ۱۵۰۴۰۶

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از (شین هوا) غرفه داران خودرو‌های برقی در دومین دوره از "موتورشو" خودرو‌های برقی گفتند که تقاضا برای خودرو‌های چینی طی دو سال گذشته در بازار لبنان افزایش یافته است.

غرفه داران انتظار داشتند که چین در سال‌های آتی بیشترین سهم بازار خودرو در لبنان را به خود اختصاص دهد، به خصوص که این نوع خودرو به دلیل ظاهر جذاب، دوستدار محیط زیست، کیفیت بالا و قیمت مناسب در عین حال حرف اول را می‌زند.

سوک باجوا، مشاور فروش JAC Motors، تولید کننده خودرو‌های تجاری چینی، به شین هوا گفت که تعداد فزاینده‌ای از خودرو‌های چینی طی دو سال گذشته وارد بازار لبنان شده اند و بازار رقابتی ایجاد کرده اند.

باجوا گفت: "سلیقه مردم لبنان به برند‌های چینی برمی گردد، زیرا آن‌ها مشخصات بسیار خوبی از جمله فضای داخلی چرمی، سقف‌های پانوراما، دوربین‌های ۳۶۰ درجه و بسیاری مشخصات دیگر را با قیمت‌های مناسب در مقایسه با سایر خودرو‌های برند ارائه می‌دهند. "

گیلبرت تیگو، رئیس و بنیانگذار ((راه حل‌های زیست محیطی)) که نمایشگاه "موتور شو" خودرو‌های الکتریکی را در بیروت برگزار می‌کند، گفت که ۱۸ برند خودرو و ۲۰ برند موتورسیکلت در این نمایشگاه شرکت دارند.

تیگو توضیح داد که حدود یک سوم برند‌های خودرویی شرکت کننده در این نمایشگاه متعلق به شرکت‌های چینی هستند.

تیگو گفت: "طبیعی است که ما شاهد مشارکت گسترده برند‌های چینی باشیم، زیرا آن‌ها در تولید خودرو‌های الکتریکی پیشرو در سراسر جهان هستند. "

وی افزود: بحران اقتصادی در کشور لبنانی‌ها را به سمت برند‌های چینی سوق داد که کیفیت بالا و قیمت مناسب را در مقایسه با سایر برند‌ها ارائه می‌دهند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر