30 ارديبهشت 1402 - 20:46

چک الکترونیک بانک قرض‌الحسنه رسالت راه‌اندازی شد

سامانه چک امن دیجیتال (چکاد) در بانک قرض الحسنه رسالت با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک رونمایی شد.
کد خبر : ۱۵۰۶۴۰

به گزارش ایبِنا، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت دراین مراسم، عملیاتی کردن چک دیجیتال را خدمتی دیگراز این بانک در مسیر توسعه بانکداری الکترونیک برشمرد.


محمدحسین حسین زاده، چک الکترونیک را یکی از حلقه‌های مهم بانکداری بدون شعبه برشمرد و گفت: این مهم با پیگیری‌های دولت و مدیریت جدید بانک مرکزی محقق شده است.


وی افزود: همه مشتریان و اعضای بانک قرض الحسنه رسالت می‌توانند در سامانه وی بانک رسالت vbank.ir و دیگر سامانه‌های این بانک که به زودی سامانه چکاد در آن‌ها فعال می‌شود، چک الکترونیک خود را صادر و وصول کنند.


حسین زاده اظهارداشت: باتوجه به اینکه در حال حاضر تنها بانک بدون شعبه کشور هستیم توصیه می‌شود در گام اول مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت نسبت به صدور و وصول چک الکترونیک اقدام کنند و در گام بعد به بانک‌های دیگر توسعه دهیم.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت صرفه جویی در زمان و هزینه، امنیت بالا نسبت به چک فیزیکی، عدم جعل و اشتباه در رقم و امضا و بالابودن اعتبار چک را از جمله مزایای چک الکترونیک برشمرد و اظهارامیدواری کرد در بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان یکی از اعضای نظام بانکی کشور در خدمت هم وطنان بخصوص در حوزه قرض الحسنه و توسعه آن باشیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر