07 خرداد 1402 - 19:13

جزئیات عرضه اولیه «والماس ۱» اعلام شد

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه ­سهام شرکت الماس حکمت ایرانیان با نماد «والماس ۱» خبر داد.
کد خبر : ۱۵۱۰۲۷

به گزارش ایبِنا، بر اساس این اطلاعیه ­سهام شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان با نماد «والماس ۱» از روز چهارشنبه ۱۰ خرداد به صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام و مختلط به روش حراج عرضه می‌شود.

 

مشخصات عمومی عرضه

 

❖تعداد کل سهام شرکت:۴، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ سهم
❖متعهد عرضه:موسسه بنیاد تعاون وزارت دفاع وپشتیبانی نیرو‌های مسلح
❖مشاورعرضه:شرکت کارگزاری آرمون بورس
❖متعهد خرید:شرکت تأمین سرمایه کاردان
❖بازارگردان:صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی مهرگان
مشخصات عرضه به صندوق‌های سرمایه گذاری در سهام و مختلط به روش حراج
❖تعداد کل سهام قابل عرضه ۶۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت
❖تاریخ دوره سفارشگیری و عرضه: روزچهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
❖دوره سفارش گیری:مطابق با پیام ناظر در روز عرضه اولیه
❖حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هرکد معاملاتی: ۱۲، ۰۰۰، ۰۰۰ سهم
❖قیمت ارزشگذاری ۲، ۵۴۲ ریال
سایر موارد
❖به استناد تبصره ۴ ماده ۳ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، ارسال سفارشً صرفا از طریق ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) امکانپذیر خواهد بود.
❖بر اساس ماده ۶ مکرر ۳ دستورالعمل مورداشاره، «پنجاه درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط، تا ۹۰ روز پس از تاریخ عرضه اولیه بدون مجوز بورس، امکان عرضه نخواهد داشت».
❖وفق تبصره ماده ۶ مکرر ۳ دستورالعمل مورد اشاره، بورس باید تعداد و قیمت سهام تخصیص داده شده به سرمایه گذاران واجد شرایط رابه تفکیک مشخصات هرسرمایه گذار واجد شرایطی که در عرضه اولیه شرکت نموده است، در روز عرضه اولیه افشا نماید.

 

با توجه به این موضوع که عرضه اولیه سهام شرکت مذکور به روش حراج انجام می‌شود، توجه به مفاد «دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران» ومطالعه آن به منظور اطلاع از جزئیات نحوه ثبت سفارش در دوره سفارش گیری و نحوه انجام عرضۀ اولیه اوراق بهادار و سایر مقررات مربوطه، ضروری است. اطلاعات تکمیلی در خصوص شرکت مذکور در امیدنامه و گزارش کارشناسی ارزشگذاری سهام شرکت، در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) به نشانی www.codal.ir در دسترس علاقه مندان می‌باشد.

 

 

جزئیات عرضه اولیه «والماس ۱» در فرابورس اعلام شد

ارسال‌ نظر
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۴
۰
بازار توان اضافه شدن سهام ندارد
فیلم و پخش زنده
بیشتر