ترس از ورشکستگی در انگلیس

ترس از ورشکستگی در انگلیس
شرکت‌های خدماتی بخش مراقبت در بریتانیا از ورشکستگی به دلیل صورت‌حساب‌های پرداخت نشده بیم دارند.
کد خبر : ۱۵۲۹۲۳

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از المیادین، روزنامه بریتانیایی گاردین می‌گوید که صورت‌حساب‌های پرداخت نشده در بریتانیا بخش‌هایی از بخش مراقبت را تهدید می‌کند که به دلیل بحران کارکنان و افزایش دستمزد‌ها هم اکنون در بحران است.

روزنامه بریتانیایی "گاردین" گزارش داد که ده‌ها شرکت مراقبت از خانه در انگلیس از سقوط بیم دارند، زیرا سیستم مراقبت‌های بهداشتی ملی صورت حساب‌های خود را پرداخت نمی‌کند.

بر اساس تحقیقات موسسه مدیریت مراقبت‌های بهداشتی و اجتماعی IHSCM صورتحساب‌های پرداخت نشده بخش‌هایی از بخش مراقبت را تهدید می‌کند که قبلاً به دلیل بحران کارکنان و افزایش دستمزد‌ها تحت فشار قرار گرفته اند.

بخش خدمات بهداشتی در بریتانیا در حال گذر از یک بحران شدید است که با سیاست‌های ریاضت اقتصادی و پیامد‌های همه‌گیری جهانی «کووید ۱۹» عمیق‌تر شده است.

در ماه ژوئن، روزنامه اسکاتلندی، نشنال، به نقل از سازمان همکاری اقتصادی و توسعه گزارش داد که «تورم در بریتانیا یکی از بالاترین‌ترین اقتصاد‌های توسعه‌یافته خواهد بود».

این سازمان همچنین گفت که "بریتانیا از رکود اقتصادی جلوگیری خواهد کرد" و اشاره کرد که "تورم تقریباً از هر کشور دیگری، به استثنای آرژانتین و ترکیه در سال ۲۰۲۳ بالاتر خواهد بود. "

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر