روند صعودی ارز‌های دیجیتال از سر گرفته شد

روند صعودی ارز‌های دیجیتال از سر گرفته شد
در حال حاضر بیت کوین نزدیک به ۳۰۰۰۰ دلار است.
کد خبر : ۱۵۳۱۴۱

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الاهرام، همانطور که توسط بلومبرگ گزارش شده است، توکن‌های دیجیتالی کوچکتر و ناشناخته‌تر شده مانند Solana و Cardano افزایشی را که هفته گذشته پس از حکم دادگاه به نفع صنعت ارز‌های دیجیتال آغاز شده بود را از سر گرفتند.

در بحبوحه گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه آزمایشگاه ریپل ممکن است بر سر اختلاف طولانی مدت XRP خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به توافق برسد، این توکن در روز چهارشنبه حدود ۱۲ درصد افزایش یافت و به ۸۵ سنت رسید.

بیت کوین که تقریباً نیمی از ارزش بازار رمزنگاری ۱.۲ تریلیون دلاری را به خود اختصاص می‌دهد، در ۲۹۹۳۴ دلار بود. این رمزارز در ۱۳ جولای به بالاترین سطح خود در سال جاری یعنی ۳۱۸۱۸ دلار رسید و اکنون در محدوده باریکی در حدود ۳۰۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

آرون براون، سرمایه گذار ارز‌های دیجیتال که برای Bloomberg Opinion می‌نویسد، بر این باور است که این یک معکوس جزئی از عملکرد سه ماهه دوم، با افزایش بیت کوین و کاهش آلت کوین‌ها است. ممکن است این تغییر در این عقیده باشد که آلتکوین‌ها زنده می‌مانند و یک موقعیت نظارتی پایدار ایجاد می‌کنند.

آلت کوین‌ها در سه ماهه دوم به دلیل افزایش فهرست ارز‌هایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آن‌ها را اوراق بهادار ثبت نشده در نظر می‌گیرد، سقوط کردند. اما بیت کوین به سرنوشت مشابهی دچار نشد و در مدت مشابه ۷ درصد افزایش یافت، زیرا مقامات ایالات متحده آن را به عنوان یک کالا نگاه می‌کنند.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر