30 تير 1402 - 15:08
مدیرعامل سازمان فروش اموال تملیکی خبر داد:

رشد ۲۳۸ درصدی توسعه انبارهای تملیکی در دولت سیزدهم/ تعیین تکلیف ۷ میلیارد تومانی کالاها

رشد ۲۳۸ درصدی توسعه انبارهای تملیکی در دولت سیزدهم  تعیین تکلیف ۷ میلیارد تومانی کالاها
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از رشد ۲۳۸ درصدی توسعه و تجهیز انبار‌های اموال تملیکی در دولت سیزدهم خبر داد.
کد خبر : ۱۵۳۱۵۶

به گزارش ایبِنا، سید عبدالمجید اجتهادی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ معادل ۵۸ هزار و ۹۴۵ متراژ انبار‌های سازمان اموال تملیکی بود که این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۱۱۰ هزار و ۹۰ متر و در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ به ۱۴۰ هزار و ۷۴۰ متر رسید.

 

وی اضافه کرد: ۴۸ میلیارد تومان هزینه خرید انبار‌های سازمان اموال تملیکی و ۲۹ میلیارد تومان نیز هزینه بیمه شده است.

 

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی تا سال ۱۴۰۰ حدود ۱۱ انبار و ۱۵ سوله داشت گفت: همزمان با فعالیت دولت سیزدهم، در سال گذشته چهار انبار و هفت سوله و در سال ۱۴۰۲ معدل سه انبار و ۶ سوله دیگر خریداری شد.

 

وی بیان داشت: همچنین افزایش ۳۰ درصدی در فضای قفسه بندی را در دولت سیزدهم شاهد هستیم، تمام انبار‌ها به سیستم اطفای حریق، تهیه شناسنامه جامع انبارها، نظارت بر روند اجرای تعمیرات اساسی سازه و دوربین‌های مدار بسته مجهز شدند.

 

اجتهادی با اشاره به اینکه در سه ماه امسال هفت میلیارد و ۹۶ میلیون تومان کالا‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شد گفت: در سه ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۲۷۹ درصدی تعیین تکلیف کالا‌ها هستیم.

 

وی ابراز داشت: اعاده کالا‌ها بیشترین سهم را در تعیین تکلیف داشته است و سعی شده است که کالا‌ها به صاحبان اصلیشان بازگردانده شود.

 

به گفته مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالا‌های اموال تملیکی از طریق مزایده الکترونیکی سراسری در بستر سامانه تدارکات دولت با ۹۶ درصد، مذاکرده با سه درصد و حراج الکترونیکی با یک درصد به فروش رسیده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر