03 مهر 1402 - 14:41

ثبت نام وام ازدواج + لینک سامانه

ثبت نام وام ازدواج + لینک سامانه
آقایان زیر ۲۵ سال و خانم‌های زیر ۲۳ سال ۳۵۰ میلیون تومان و سایر افراد واجد شرایط ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج دریافت می‌کنند.
کد خبر : ۱۵۳۹۶۳

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کشور، به هر یک از زوجین مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت می‌شود. البته به متقاضیانی که سن ازدواج آن‌ها برای آقایان زیر ۲۵ سال و برای خانم‌ها زیر ۲۳ سال باشد، تسهیلات ازدواج ۳۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

 

این تسهیلات به زوج‌هایی که تاریخ عقد آن‌ها بعد از ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، پرداخت می‌شود.

 

مراحل دریافت وام ازدواج


۱) ابتدا باید به سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir مراجعه کرده و پس از ثبت نام، کد ده رقمی مربوط به تسهیلات خود را دریافت کنید.

۲) پس از بررسی مدارک و تائید آن‌ها، شعبه عامل اعطای وام برای متقاضی تعیین و از طریق سامانه اطلاع‌رسانی می‌شود. باید با مراجعه به همین سامانه از شعبه تعیین شده و مدت زمان مهلت مراجعه به شعبه مربوطه مطلع شوید.

۳) در زمان تعیین شده به شعبه مربوط مراجعه کرده و مراحل اخذ تسهیلات خود را تکمیل کنید. (در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین شده، ثبت نام لغو خواهد شد و باید مراحل را از ابتدا آغاز کنید)

۴) پس از تکمیل پرونده در شعبه عامل، تسهیلات در مدت زمان تعیین شده به حساب متقاضی واریز خواهد شد و اقساط آن نیز یک ماه پس از پرداخت تسهیلات، آغاز می‌شود.

 

مدارک مورد نیاز


۱) اصل سند ازدواج


۲) اصل شناسنامه‌های زوجین


۳) اصل شناسنامه‌های ضامنین


۴) اصل کارت ملی (موقت یا دایم) زوجین


۵) اصل کارت ملی (موقت یا دایم) ضامن


۶) کد پستی ده رقمی و آدرس کامل محل سکونت زوجین


۷) کد رهگیری ده رقمی دریافتی از سایت پس از مرحله ثبت نام

 

شرایط ضامنین

 

دوره بازپرداخت این تسهیلات ده ساله و با نرخ کارمزد ۴ درصد است. این وام با اعتبارسنجی و سفته و با ارائه یک ضامن معتبر قابل دریافت است.

 

بانک‌های عامل

 

تعداد ۲۹ بانک عامل برای دریافت تسهیلات ازدواج از سوی بانک مرکزی معرفی شده اند.

این بانک‌هاملت، رفاه کارگران، مسکن، سپه، کشاورزی، ملی ایران، تجارت، صادرات ایران، پست بانک، پارسیان، سامان، قرض‌الحسنه مهر ایران، گردشگری، دی، قرض‌الحسنه رسالت، کارآفرین، توسعه تعاون، ایران زمین، پاسارگاد، آینده، اقتصاد نوین، موسسه اعتباری ملل، شهر، سینا، موسسه اعتباری نور، توسعه صادرات، بانک مشترک ایران و ونزوئلا، خاورمیانه و سرمایه هستند.

 

 

لینک سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

 

 

 

ثبت نام وام ازدواج + لینک سامانه

 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر