04 شهريور 1402 - 12:36
معاون سازمان فروش اموال تملیکی:

کالا‌های عرضه شده در حراج خرده فروشی اموال تملیکی گارانتی می‌شود

کالا‌های عرضه شده در حراج خرده فروشی اموال تملیکی گارانتی می‌شود
کالا‌های در اختیار این سازمان که در حراج‌های خرده فروشی عرضه می‌شود با ظرفیت شرکت‌های بازرسی کمی و کیفی کالا را گارانتی می‌کنیم.
کد خبر : ۱۵۴۳۹۲

به گزارش ایبِنا، «سعید غلامی باغی» با بیان اینکه درصدد هستیم تا با گارانتی کالاها، خدمات پس از فروش به خریداران ارائه کنیم، اظهار داشت: اکنون هنگام تحویل کالا‌ها به برندگان، سالم بودن کالا‌ها مورد آزمایش و بررسی قرار می‌گیرد و بعد در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ارسال پستی کالا‌ها به برندگان در حراج‌های برخط خرده فروشی را در دستور کار داریم، افزود: در این رابطه دیگر نیازی به حضور برندگان در انبار‌های اموال تملیکی نیست و به هر آدرسی که اعلام کنند، ارسال می‌شود.

معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه نوزدهمین دوره حراج خرده فروشی اموال تملیکی برگزار شد، گفت: تحویل کالا‌ها در حراج‌های برخط امکان حضور همه مردم را به صورت رایگان در اقصی نقاط کشور فراهم می‌کند و محدودیتی ندارد.

غلامی باغی عنوان کرد: اصلی‌ترین روش فروش کالا مزایده است، اما کارایی‌ترین عرضه‌ها، حراج‌های بر خط است که منجر به عدالت و شفافیت در فروش کالا‌های اموال تملیکی می‌شود.

وی بیان داشت: در حراج‌های برخط هر شرکت‌کننده می‌تواند چندین مرتبه قیمت جدید پیشنهاد دهد و قیمت‌های پیشنهادی سایر رقبا را نیز مشاهده کند؛ اما در مزایده هر متقاضی یکبار می‌تواند ارائه پیشنهاد کند بدون اطلاع از سایر قسمت‌های پیشنهادی ضمن اینکه برای این امر نیاز به تهیه توکن و پرداخت هزینه در دفاتر پیشخوان دولت است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در حراج‌های برخط عکس واقعی و تجاری و مشخصات کالا‌ها را در سامانه ببینند؛ ولی در مزایده برای مشاهده کالا‌ها باید به انبار‌های اموال تملیکی مراجعه کنند.

غلامی باغی با اشاره به اینکه بر اساس تکلیف قانونی ماده ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق و آیین‌نامه معادلات سازمان اموال تملیکی حراج الکترونیکی جایگزین حراج حضوری شد گفت: شرکت در این حراج‌ها برای عموم مردم آزاد و رایگان است. متقاضیان می‌توانند از سه طریق ورود به تارنمای سازمان اموال تملیکی، ستاد الکترونیک دولت و پنجره هوشمند ملی با برگزاری اطلاعات هویتی و اطلاعات حساب بانکی شرکت کنند.

 

منبع: ایرنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر