07 مهر 1402 - 16:00

آزادسازی دارایی‌های ایران آثار ضدتورمی دارد/ به رونق تولید کمک کنیم

آزادسازی دارایی‌های ایران آثار ضدتورمی دارد  به رونق تولید کمک کنیم
نماینده مجلس گفت: آزادسازی دارایی‌های ایران آرامش در بازار ارز و آثار ضد تورمی نیز به دنبال دارد.
کد خبر : ۱۵۵۵۰۸

حسین نوش آبادی، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با شاره به آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی گفت: آزادسازی این منابع ارزی آرامش در بازار ارز را به دنبال دارد و آثار ضد تورمی بر بازار نیز از دیگر آثار آن است.


وی افزود: این دارایی‌ها وارد چرخه تولید و اشتغال می‌شود و امیدواریم که با استفاده از این منابع ارزی برای تامین مواد اولیه و خرید خطوط تولید جدید، بتوانیم شاهد رونق در حوزه تولید و اشتغال باشیم.


نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی یک گام موثر و مقدمه خوبی برای ایجاد رونق در بازار است که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.


نوش آبادی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر اینکه باید بدانیم آزادسازی این دارایی‌ها آرامش همیشگی بر بازار را به دنبال ندارد و ما باید برای ایجاد این آرامش در حوزه تولید و اشتغال رونق ایجاد کنیم.


به گفته وی، آرامش دائمی و بلند مدت در بازار ارز و کاهش تورم در اقتصاد در سایه رونق تولید و اشتغال رخ می‌دهد و ما از این فرصت پیش آمده و آرامش ایجاد شده در بازار باید برای رونق تولید بهره ببریم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر