04 آبان 1402 - 13:00
در گفت‌وگو با ایبنا مطرح شد؛

تلاش دشمن برای ایجاد تنش ارزی در بازار بی‌نتیجه ماند

تلاش دشمن برای ایجاد تنش ارزی در بازار بی‌نتیجه ماند
یک نماینده مجلس گفت: بازار ارز مدتی است که ثبات را تجربه کرده و تلاش‌ دشمنان نیز برای ایجاد تلاطم در بازار بی‌نتیجه بوده است.
کد خبر : ۱۵۶۴۲۷

علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا اظهار کرد: در هفته‌های گذشته شاهد تلاش دشمنان و ایادی آنها در داخل برای ایجاد تلاطم در بازار ارز کشور بودیم که ناکام ماند.

وی افزود: واقعیت این است که بازار ارز ما چند ماهی است که ثبات را تجربه کرده و تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تلاطم در بازار بی‌نتیجه بوده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت : آنچه درباره تغییر قیمت‌ها در روزهای گذشته در بازار ارز ایران می‌توان عنوان کرد این است که بازار در روزهای قبل دچار یک تنش شد که هیچ دلیل اقتصادی نداشت و ناشی از تحولات منطقه بود.

علیزاده تاکید کرد: برخلاف ادعای رساه‌های معاندین، این فضای هیجانی در بازار ارز کشور ، با ورود بازارساز به سرعت به پایان رسید و ما شاهد ثبات قیمت ارز در بازار هستیم.

نماینده مردم دامغان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که با توجه به آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در بسیاری از کشورها و همچنین وصول مطالبات نفتی و اقدامات دیگر بانک مرکزی برای ایجاد ثبات ارزی، دلیلی برای نوسانات قیمتی در بازار ارز تا پایان سال وجود ندارد و امیدواریم این ثبات ادامه دار باشد.

وی افزود: با توجه به ثبات ایجاد شده در بازار ارز کشور اقدامات برای ایجاد تلاطم در بازار ارز ایران بی‌نتیجه است و شاید فقط بعضاً دشمنان بتوانند یک تنش بسیار کم اثر را در بازار ارز ما ایجاد کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر